Jupiter.

 Mõnda aega tagasi avastasime sellise lehe nagu jupiter.err.ee. Tegemist on lehega, kus saab vaadata erinevaid seriaale ja filme. Valikus on erinevate riikide seriaalid- filmid. Mulle meeldib selle lehe juures see, et saab järjest vaadata. Ei pea ootama terve nädala, et järgmist osa näha. Ei ole mul seda kannatust, et oodata. Nagu nii jääb seriaal alati kõige põnevama koha peal pooleli. Seal saab järjest vaadata, jõua ainult vaadata. Samuti ei ole seal reklaame. Vajadusel saab ise pausile panna. Minu meelest super.

Tänu antud lehele oleme vaadanud lugematul arvul filme ja seriaale. Seal on päris palju Venemaal tehtud seriaale- filme. Ausalt öeldes on kõik head olnud. Ma ei mäleta, et midagi oleks pooleli jäänud, kuna on igav. Lisaks kõigele saab vene keelt meelde tuletada.

Paar päeva tagasi hakkasime järgmist seriaali vaatama. Ja nagu juba tavaks on saanud, siis venelaste oma. Seriaali nimi on „Trigger“. Ma ei hakka sisu ümber jutustama. Võin öelda ühte, mulle meeldib!!!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.