Ja saigi läbi.

 Selleks korraks on pühad läbi. Lõpuks ometi. See, et puhkus saab läbi ei ole tore. Viimased kaks nädalat on kogu pere kodus olnud. Ja see on rahulik ja tore aeg olnud. Kellelgi ei ole kuhugi kiiret. Selline vabas rütmis elamine. Rütm, kui selline puudub täielikult. Ma tunnen, et tegelikult on vahel vaja lihtsalt olla. Tavaliselt puhkuse ajal püüame erinevates kohtades käia. Kogu aeg on mingi plaan kuhu minna ja mida teha. Seekord ei ole. Seekord me lihtsalt ei teinud plaane. 

Tegelikult paar plaani oli. Ja nagu ikka üks oli mereääres käia. Kuna Gregoril oli pükse vaja, siis oli nagu nii vaja rannikule minna. Nii sai kaks asja korraga tehtud. Kuna me läksime tööpäeval, siis oli poes vähe inimesi. Uskumatu, aga poes olid õiges suuruses ja Gregorile sobivad püksid. Lisaks oli tal uut jopet vaja ja selle saime samuti. Täiesti hea päev.

Peale seda olid kõhud tühjad ja sai kiire söök tehtud. Ja, siis ootas meri. Ilm oli ilus, päike paistis, merelt puhus tuul ja merel olid lained. Täiesti suurepärane päev. Sai jalutatud ja lihtsalt päeva nauditud. Kuni oli käes päeva parim osa, päikese loojang. Mulle väga meeldivad päikese loojangud, eriti mereääres. Tegin mõned pildid.

Ühe päeva käisime Peetriga kahekesi mereääres. Käisime kohtades, kus me pole aastaid käinud. Linnad, mis jäävad mereäärde. Mõnes kohas oli palju inimesi, teised olid tühjad linnad. Istusime mereääres kohvikus, päike paistis, isegi mul oli soe. Ma oleks sinna võinud jäädagi. Uh, kui teaks, et rannikule kolides saaks tööle, siis ma läheks kohe. Kunagi peab ju mu soov täide minema.

Seega võib puhkusega rahule jääda. Liiga ruttu sai lihtsalt läbi. Nüüd tuleb oodata lihavõteteni, enne puhata ei saa. Sinna on päris palju aeg, kuid aeg läheb ruttu.























Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.