Praeahi.

Kui kaua seisab praeahi puhas? Täpselt nii kaua, kui praeahju ei kasuta.

Juba mitu päeva vaatan ma, et praeahjus on pomm plahvatanud. Ootasin, et äkki läheb ahi puhtaks st keegi teeb puhtaks. Seda kahjuks ei juhtunud. Seega pidin ise selle töö ette võtma.

 Ma olen aastate jooksul kasutanud palju erinevaid puhastusvahendeid ostnud. Pidevalt reklaamitakse vahendeid, mis teevad kõik puhtaks. Olen minagi reklaamiohvriks langenud ja neid ostnud. Kasu on neist suhteliselt vähe olnud. Üldse tundub, et mida rohkem reklaami, seda kehvem toode. See on muidugi minu arvamus. 

Mitu aastat tagasi vaatasin poes ringi, et uus ahjupuhastusvahend osta. Kõik ilusad ja säravad purgid reas. Üks kallim, kui teine. Nende vahel oli poe enda sildiga vahend. Purgi pealt lugedes ilmnes, et teeb praeahju puhtaks. Ausalt öeldes mul polnud sellesse usku. Kuna see oli mitu korda odavam, kui teised, siis ostsin. Täiesti uskumatu, aga see vahend teeb reaalselt ahju puhtaks. Pihustad, lased seista, natuke nühid, lapiga puhtaks ja nagu uus. 

 Täna võtsin purgi välja. Lisaks tuli mul mõte, et laseks ahju enne natuke soojaks. Hoidsin mõned minutit ahju sees ja seejärel pihustasin vahendit. Mõne kohapeale lasin mitu korda, kuna ahi oli soe. Ootasin, nühkisin, pühkisin puhtaks ja nagu uus. Peale seda lasin ahjul töötada, et keemia lõhn välja saada.

 Lõunaks tegin kanakoibasid ahjus. Kui ma plaadi välja võtsin ilmnes, et ahjuseinad on jälle mustad. ☹☹☹☹. Kurjam ma just tegi puhtaks. Oma viga oleks pidanud fooliumi peale panema. Täna ma uuesti puhastama ei hakka. Nagu nii peale järgmist lihaküpsetamist on samasugune.

Täiesti ebaõnn, saa näed vaeva ja teed, aga tulemust ei ole.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.