Muretsemine.

Muretsema, muret tundma, rahutust tundma, südamevalu tundma, mures olema, südant vaevama (rõhuma, kriipima), süda kripeldab (valutab), südant valutama, valulema, [endale] halle juukseid kasvatama, pead vaevama, muremõtteid mõlgutama, süda lõhkeb, rind lõhkeb valust, süda läheb valust lõhki, südant [seest, sisse ära] sööma, meel on haige.

 Muretsemise maailma meistrivõistlustel saavutaksin ma probleemideta esimese koha. Nimelt lisaks kõigile omadustele olen ma suur muretseja. Ma suudan kõik võimalike ja võimatute asjade pärast muretseda. Mida vanemaks ma saan seda rohkem muretsen. Miks ma seda tean, ei tea isegi. Lihtsalt kuidagi nii on läinud. Julgen väita, et tegelikult see segab igapäevast elu väga palju.

 Ma oskan muretseda kõik võimalikke asjade pärast. Isegi nende, mis toimuvad tulevikus. Jah, just tulevikus toimuva pärast. Ma suudan kõik võimalikud ja võimatud variandid läbi mõelda. Ja, siis otsin neile kõigile lahenduse. Lõpuks lähevad asjad nii nagu lähevad. Minu muretsemisest suurt kasu ei ole 😄.

 Igapäevased tüüp mured kas:

 lastel on õpitud, 

 vajalikud õpikud/vihikud kaasas, 

söök on õigeks ajaks valmis,

 toad korras, 

 puhas pesu kapis,

 kõik jõuavad õigeks ajaks, kuhu vaja, 

keegi köhib või on nohu, et haigeks ei jääks,

 töö on üks suurimaid mure põhjustajaid. Et oleks töö ja saaks sellega hakkama jne.

 See nimekiri on tegelikult lõputud. 

Mõni aeg tagasi sain teada, et 24.detsembril pean minema Barcelonasse. Mul on seal üks kohtumine ja selle aega muuta ei saa. Täiesti muret tekitav olukord või ei ole? Mul tuli pähe kohe hulgi teemasid. Tegemist on jõulude algusega ja seega on sellel õhtul meil õhtusöök. Natuke pidulikum ja erinev, kui tavapäeval. See omakorda eeldab söögi valmistamist. Uh juba praegu püüan mõelda, kuidas kõik asjad toimima saada. Gregor juba küsis, mis jõulude ajal menüüs on. 😁 

Muretsemine pidigi emade töö olema. Uus tarkus Peetri poolt. 😁

 Peeter ütleb alati, et pole mõtet ette muretseda. Viimasel ajal olen püüdnud endale sisestada, et pole mõtet muretseda enne aegselt. Uskumatu, aga tuleb isegi välja. Nii, kui miski paneb muretsema kordan, et muretsen kui selleks on aeg st kui antud asi kätte jõuab. Kusjuures täiesti aitab. Tunnen ennast palju vabamalt.

 Minu üheks sooviks on see, et ma ei peaks muretsema. Kasvõi üks päev oleks hea.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.