Kool ja õpetajad.

 Ma ei saa aru, milleks on koolis õpetajad, kui kodus peab ise last õpetama?

 Sellel õppeaastal tuli Gregorile uus matemaatika õpetaja. Lootus, et läheb paremaks oli. Lisaks öeldi, et Gregor hakkab lisa matemaatikas käima. Seda viimast siiski ei tulnud. 

Uus õpetaja on kohati veel hullem, kui eelmine. Õpetaja räägib midagi, millest aru ei saa midagi. See omakorda tähendab, et tuleb ise õpetada. Mina ei ole kunagi matemaatikast arusaanud. Peale 1 klassi läks keeruliseks. Tegelt nii vara ei läinud, aga mul oli terve kooli aja sellega raskusi. Olgem ausad sellest õpitust reaalses elus läheb vaja minimaalselt. Mille pärast peab sellist jama õppima? Novot, oleks omal ajal arusaanud oleks praegu lihtsam.

 Laste õpikuid vaadates tundub mulle, et ma ei ole suuremat osa neist asjadest õppinud. Seega, kuidas sa õpetad last, kui ise pole õppinud?

 Peeter ja Gregor veetsid mitu tundi õpiku taga. Närvid olid mõlemal läbi 😁, kuid midagi nad aru said. Kuid see ei ole piisav. 

Seega tegelesin mina õpetaja otsimisega. Vaatasin interneti erinevad lehed läbi. Lähimad, mis ma leidsin asuvad linnas. Hinnad on samuti erinevad ja sellele lisanduvad kütusekulud. See tähendab, et kokku läheb päris palju.

 Lisaks tuli mul mõte, et vaatan annaabi.ee lehte. Seal on erinevate õppeainete õpetajad. Saab valida, klassi, koha, hinna jne järgi. Hoopis suuremaks probleemiks sai, et ma ei tea mitmenda klassi matemaatika see Eestis on. 😆. Vaatasin, et selliseid teemasid nagu meil polnud. Sõbra käest küsisin ka ja saatsin näite, mida siin õpitakse. Tuli välja, et ta pole midagi sellist näinud. Ta arvas üldse, et ülesandest on pool puudu 😁. Ainuke, mis oli puudu oli vastus.

 Ühelegi õpetajaga ma ühendust ei võtnud. Kuna mul tuli uus mõte. Mida kaugemalt otsida, seda lähemalt leiad. Ma tean, et ühel Gregori sõbral on eraõpetaja ja tema asub meie külas. Küsisin tema ema käest, kas ta oskab kedagi soovitada. Tema soovitas endi oma ja lisaks andis veel paar soovitust. Kuna ma sain selle info pühapäeva õhtul, siis ei hakanud helistama.

 Täna (esmaspäev) hommikul helistasin õpetajale. Uskumatu, aga tal on võimalik Gregorit õpetada. Ma arvasin, et praegu on kõik ajad täis ja ei leia kedagi. Esialgu hakkab Gregor 2x nädalas käima. Katsume järje peale saada ja hiljem vaatame, kui palju on vaja. Positiivne on antud õpetaja juures ka see, et vajadusel saab ta teiste ainetega ka aidata. Juhul, kui Marlenil peaks samuti abi vaja olema, siis ehk saab sama õpetaja juurde minna. Ainult teadmine, et saame abi tegi päeva paremaks. Ma siiralt loodan, et Gregor saab matemaatika probleemidest lahti.

 Gregor ei olnud sellest mõttest eriti vaimustatud. Tema on selline tõsine eestimees, kes vaja kõigepealt aega. Seejärel alles võib seletada, miks see talle kasulik on. Hetkel jäi ta minu seletusega rahule. Homme on esimene tund. 

Esimene kord on käidud. Õpetaja ütles, et Gregor sai hästi hakkama. Pidi teemaga niivõrd kuivõrd kursis olema. Uh kohe palju kergem hakkas. Gregor ise ütles, et sai õpetaja jutust aru ja midagi segaseks ei jäänud. Lisaks said matemaatika kodutööd tehtud. 

Ma siiralt loodan, et koostöö sujub ja Gregoril hakkab koolis paremini minema. Mida muud üks vanem veel tahta oskab ☺ .

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.