Dieet, teine nädal

 Seoses kellakeeramisega läheb mul kõht tund aega varem tühjaks. Milleks seda jama oli vaja? Loodetavasti harjub organism peagi. Mina söön ikka nendel aegadel nagu enne. 

 Kaalusin ennast ja sain tulemuseks 500 gr. Mulle tundub, et seda on nädala kohta piisavalt. Liiga suur kaalukaotus ei ole hea. Kõik sõltub muidugi algkaalust. Mina olen rahul ja jätkan. Toitumises tuleks muuta ehk seda, et söögikordade vahel söön nt. puuvilja. Muidu lähevad vahed liiga suureks ja see pole hea. Huvitav on see, et mul pole söögikordade vahel isu. Ma püüan täna midagi vahepeal süüa. Ja eks, siis näeb kas on parem või mitte. 

Üldiselt on see nädal päris hästi läinud. Ma olen söögikordade vahel midagi lisaks söönud. Hea küll paar küpsist sõin ka üks päev. Mõistuse piires ju võib?

 Laupäev on see päev, kui ma küpsetan. Kuidagi on nii välja kujunenud. See nädal olid menüüs juust ja kaneelisaiad. Koguste poolest tegin pigem vähe. 

 Võrreldes eelmise dieedi pidamisega, siis on seekord üks suur erinevus. Ja see tõenäoliselt ei lase kaalul nii palju langeda. Samas võib olla ei mõjuta see üldse. Kes seda teab. Erinevuseks on see, et ma ei käi hetkel kõndimas. Mina kes ma olen siin pikalt vaadanud, et päevas tuleks miinimum 10000 sammu. Ma tundsin, et ei taha seda enam teha. Magama minnes oli viimane mõte, et hommikul peab jälle neid samme tegema. Hommikul oli esimene mõte, et jälle need sammud. Ühesõnaga ma ei nautinud seda enam. Seega tundus mõistlik jätta sammude lugemine mõneks ajaks kõrvale. Nii ma hetkel ei teagi, kui palju ma päevas liigun.

 Selle nädala parim toit oli kõrvitsasupp. Minu suur lemmik, eriti külmal ajal. Retsept: küüslauk, sibul, porgand ja kõrvits veega keema. Kuid kõik on pehmed valan liigse vee ja lasen saumiksriga püreeks. Viimasena lisan sulatatud juustu ürtidega, kuumutan keemiseni ja head isu. Mulle meeldib antud koostisosadega kõige rohkem. Süüa võin ma seda lõputult. Enne sõin meie peres mina seda ainukesena. Eelmine aasta sai Gregor aru, et tegemist on hea toiduga ja nüüd on ta kohe kohal, kui suppi teen. 😁😁😁😁

 Seekord ma jätan kaalumise vahele 😁😁😁😁. Selles linnas, kus Peeter töötab ja lapsed koolis käivad on püha. Ja selle tõttu on neil vabad päevad. No ja kogu jama saigi sellest alguse. Nii lihtne on oma eksimustes teisi süüdistada. Käisime Peetriga linnas ja kõht läks tühjaks. Koju oleks pidanud tulema, aga ei meie läksime mereandide woki. Seal maksad kindla hinna ja söö palju jaksad. Püüdsin normaalsuse piires süüa. Nagu ikka läks väheke käest ära. Valikut oli piisavalt ja silmadega oleks rohkem söönud.

 Küll ma mõni päev kaalun ennast ja, siis näeb kui kehv nädal oli. Samas pole hullu, küll järgmine tuleb parem.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.