Dieet, neljas nädal.

 Nädalad lähevad liiga kiiresti. Kätte on jõudnud neljas nädal. Vähemalt algas see nädal positiivselt.

 Peaks enda elu lihtsamaks tegema ja koostama nädala (kuu) menüü. Nii teaks, millal mida süüa pean tegema. Samas oleks nii parem kontroll selle üle, mida ma söön. Huvitav kas ma suudaks menüüst kinni ka pidada? Või mitu päeva ma suudaks?

 Kõige raskem on mõelda välja, mida võiks teha. Võib olla peaks lihtsalt erinevad toidud kirja panema. Sel juhul saaks lihtsalt ideid. Samas pean ma perega arvestama ja tegema seda, mida nad söövad. Selles viimases ei saa kunagi kindel olla. Täna sobib, homme öeldakse, et ma ei söö seda. Oleks minu teha, siis võiks koguaeg salatit, kana, riisi, erinevaid suppe süüa. Loomulikult ei saa kõrvale jätta puuvilju ja magusat 😆.

 See nädal on jälle söömisega liiale läinud. Põhikorrad on kontrolli all, aga vahepeal kipun liialdama. Ma püüan söögikordade vahel midagi süüa nt puuvilja. Üks päev tegin kartulisalatit ja seda oli mitu korda vaja proovida. Oleks piisanud täitsa ühest korrast. 

Järjekordne kaalumine ei näidanud midagi head. Põhimõtteliselt püsib kaal samas kohas, kus nädal tagasi. Ma jätkan sellega, et jälgin mida söön. Kuid ma ei jätka selle kirjapanemisega. Tundub, et hetkel ei ole dieedi pidamiseks õige aeg.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.