Dieet, kolmas nädal.

Kolmas nädal on kätte jõudnud. Nädala algus on natuke käest ära. Ma ei saagi aru, kuidas nii. Eelmine kord suutsin paremini. Ju ei ole õige aeg dieedi pidamiseks 😁. Peeter just ütles, et külm talv on tulekul ja peab sööma nö rasva koguma. 

 Tegelikult ei tohi üle ka pingutada ja mõelda. Üle pikaaja on mul jälle vererõhuga probleeme. Ma ei tea, millest see tuleneb. Viimased päevad on vererõhk madal olnud. Mul on alati olnud madal vererõhk, kuid viimasel ajal on natuke kõrgem olnud, kui tavaliselt. Ja kuidagi harjusin sellega. Pulss on samuti madal. Ma pole üle kuu kohvi joonud, ehk see on põhjuseks. Vot ei tea tegelikku põhjust. 

 Kaal hüüdis, et ära tule, aga ma ei kuulanud teda. Nagu ma eeldasin, siis seekord midagi head ei olnud. Ja nii oligi. Võrreldes eelmise kaalumisega on 300 gr juurde tulnud. Kogu kaalu langus kokku on 200 gr. Loodetavasti on järgmine nädal parem tulemus. 

See nädal on enam vähem läinud. Kuid ma püüan endast parima anda. Nädalavahetus möödus nagu ikka küpsetades. Seekord olid menüüs lihapirukad ja õunakook. Ausõna üks parem, kui teine. Ise tegin, hästi tehtud.

 Ma olen vaadanud erinevaid dieediprogramme. Mõnikord olen mõelnud, et võiks mõnega liituda. Kuid mulle tunduvad nad natukene kahtlased. Jah kaalu kaotab nendega kiirelt ja piisavalt. Kuid kas nad ka tervisele kasulikud pikemas perspektiivis on? Selles ma kindel ei ole. See on ka põhjus, miks püüan ise kaalu alla saada. Ühtepidi oleks jah hea, kui keegi ütleb palju ja mida süüa tahad. Teistpidi ma ei ole kindel, et see mulle sobiks. Mul on raske igasugu reegleid, käske, keelde järgida. Ma tahan nii teha, nagu mulle sobib. Lisaks ei pea ma selle eest maksma ja, kui kaal ei lange olen ise liiga palju söönud. Lihtne ju! 

Kaalusin ennast ja ei oodanud midagi. Kuid suur oli minu üllatus. Ma olen kogu selle dieedi perioodi peale kaotanud terve kilo. Täitsa hea tulemus, mina olen rahul.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.