"Võidupilet"

Mõned nädalad tagasi panin oma raamaturiiulisse „Võidupilet“ nimelise raamatu. Kuid tahtmist lugema hakata ei olnud. Lõpuks võtsin kätte ja lugesin läbi. 

Kohe raamatu alguses võidab pere 17,8 miljonit naela. Sellest saavad kõik sündmused alguse. Või tegelikult sai kõik alguse sellest, kui sõpruskond hakkas 15 aastat tagasi lotopiletit ostma. Iga nädal osteti samade numbritega ja kõik panustasid ostmisse. Mis edasi saab, seda saab juba raamatust teada. 

Tegelikult ei tahtnud ma üldse raamatu sisust rääkida. Ma olen mõelnud, mida mina teeks suure võidu korral teeks. Raamatus hakkab pereisa koos lastega mõtlematult ostma. Ainuke, kes suudab selgelt mõelda on pereema. Kui mina võidaks ei raatsiks ma vist sentigi kulutada 😄. 

Kindlasti ei hakkaks ma mõttetult asju kokku ostma. Üldse tundub mulle, et inimesed tegelevad pidevalt liigse ostmisega. Elatakse nagu homset päeva ei oleks. Poes käies olen vaadanud, kuidas rabatakse asju. Milleks seda kõike vaja on? Eks meil ole ka liiga palju asju. Kuigi ma püüan vältida üleliigset ostmist. Endale ma viimasel ajal ei osta eriti midagi. Kapid on riideid-jalanõusid täis. Kuid välja minnes panen ikka nö lemmikud selga-jalga. Seega pole juurde vaja. Lastega on see jama, et neile peab ostma. Nad kipuvad asjadest välja kasvama. Või, siis kannavad ka nö lemmikuid ja üks hetk ei sobi nendega koolis käia. See tuletab meelde, et pean lastele jopesid proovima hakkama. Kas eelmised veel mahuvad ja mida talveks vaja läheb. 

Samas olen ma kindel, et ma ei räägiks sellest kellegile. Hea küll, Peeter saaks ainukesena teada. Ma ei ütleks isegi lastele. Sest, mida vähem teadjaid seda parem. Muidu hakkavad kõik arvama, et oh sa oled nüüd rikas ja võid mulle ka anda. Vältimaks probleeme oleks kõige targem enda teada hoida. 

Nüüd ongi üks probleem. See võit võiks ükskord ometi tulla 😆. Ma ei saa aru, mida selleks tegema peab? Seda, et pilet tuleb osta tean ma isegi. Kuid kuidas saaks sinna piletile võidunumbrid, vot selles on küsimus?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.