Puudulik lugemis oskus

Koolist saadetakse tihti peale erinevaid pabereid allkirjastamiseks. Üldiselt ma loen läbi enne, kui kuhugi allakirjutan. 

Üks päev andis Marlen järjekordse paberi, 2 a4 tihedat kirja täis. Ma lugesin selle nö diagonaalis läbi. Absoluutselt ei süvenenud, lihtsalt ei viitsinud. Põhimõtteliselt öeldi, et mingi projektiraames antakse lastele arvutid. Ma kirjutasin alla ja lugu unustatud.

 Täna tuli Marlen koju arvutiga. No vot anti neile arvutid. Kui kauaks seda ma ei tea, sest ma ei lugenud 😆. Ma eeldan, et kooli aastalõpuni. Antud arvutis saavad nad teha koolitöid, e-maile lugeda-saata. Igal õpilasel on kooli e-mail. Lisaks on neil programm, kus tuleb osad koolitööd teha. Vajadusel võtavad nad arvutid kooli kaasa.

 Juhul, kui karantiini peaksid jääma, siis ei saa keegi öelda, et tal pole arvutit. Eelmine aasta, kui nad nädala kodus olid, siis osad kasutasid antud vabandust. 

Arvuteid jagati alates Marleni klassist, st Gregor ei saanud. 

Järgmine kord loen kõik read läbi, siis tean millega tegemist.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.