Külmetus

 Iga kooli aasta esimestel nädalatel kordub üks ja see sama. Nii, kui lapsed kooli lähevad on viirus majas. Millegipärast olen esimene kannatanu alati mina. Ma ei saa aru, kuidas see võimalik saab olla.

 See aasta oli esimese nädala lõpus mul nina kinni, väike nohu, kurk valutas. Pidevalt ajas aevastama, kõik kohad valutasid. Mõned päevad sain nii olla, kui kõik oli jälle normaalne. Gregor vahepeal ütles, et tal kurk valutab.

 Järgmise nädala lõpus hakkas kõik otsast peale. Ma konkreetselt tundsin, et ei suuda enam aevastada. Jälle loetud päevad ja korras. 

Peeteril oli kurk valus, pea valutas, nina kinni. Gregoril samuti nina kinni. Gregor ütles, et neil suurem osa klassist on nohused ja köhivad. Seega pole midagi imestada. Peeter sai terveks, Gregor köhib veel mõned korrad päevas. Marlen pole õnneks seda viirust üles korjanud.

 Loodetavasti on selleks korraks viirusega ühelpool. Ja nii pea me keegi ei haigestu. Olgem terved.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Lihtsalt üks jutt.

Meekoogi tegemine.