Kiropraktik

 Eelmine pühapäev käisime Peetriga linnas laadal/näitusel. Ma ei teagi, kuidas selle kohta peaks ütlema. Seal oli kõike. Ühel telgil oli kiri kiropraktik ja jäime seda vaatama. Kohe oli teenindaja meie juures ja hakkas rääkima. Ütles, et nad teevad koha peal tasuta testi ja ütlevad, kuidas tervis on. Mingi aparaadiga vaadati selgroogu ja kaelapiirkonda. Normaalne oli roheline, kollane enam vähem ja punane puhta hull. Mul oli suurem osa kollast. Mul viimasel ajal koguaeg selg ja kael valutavad. 

Juba ammu tahan minna kiropraktiku juurde. Seega sattusime täiesti õigesse kohta. Kiropraktiku juurde saan visiidile nädala pärast. Peamine on see, et tänu seal registreerimisele saab soodsamalt. Esimene visiit on 20 €, ma ei küsinud palju muidu on. Kuna ma registreerisin ennast, siis järgmised visiidi(d) saan samuti soodsamalt. Ma hetkel erilisi lootusi ei hellita, vaatan kuidas läheb. Peetrile tehti sama test ja tal oli suurem osa roheline. Seega terve eesti mees. 

Täna on minu esimese visiidipäev. Sõita on mul vaja tund aega ja kuna ma ei tea, kuidas seal parkimisega on, siis läksin natuke varem kodust ära. Sõit läks kiirelt ja peagi olin kohal. Juhuse tahtel leidsin suhteliselt lähedal tasuta parkimise. Uskumatu. Kohale jõudes hakati kohe minuga tegelema. Sain paberid, mis tuli ära täita. Üks oli seotud erinevate terviseküsimustega. Samuti tuli kirja panna peamised probleemid. Lisaks tehti pildid eest ja küljepealt vaates.

 Ja kaaluti. Kuid see polnud tavaline kaalumine. Maas oli kaks kaalu, mõlemad jalad läksid erineva kaalu peale. Sellega vaadati, kuidas raskus jaotub. Normaalne pidi olema 2 kg erinevust. Mul on 6 kg, see pidi halb olema.

 Piltide pealt vaadates on näha, et ma hoian ühele poole viltu. Niisama seda näha ei ole. Lõpuks tuli kõige parem osa. Ma olen enne kiropraktiku juures käinud ja seega tean, mida oodata. Kõigepealt võeti ette selg, siis puusad, kael. Kondid ragisesid päris hästi. Lisaks vaatas arst mu jalga, mille eelmine aasta nihestasin. Mida ta sellega tegi sellest ma aru ei saanud. Igatahes sättis ta mind laua peal õigesse asendisse ja seejärel keeras, vajutas vajalikke punkte. Püsti tõustes oli parem olla.

 Lisaks pandi paika raviplaan. Ma peaksin kõigepealt käima 4 nädalat 2 korda nädalas. Ja seejärel 8 nädalat 1 kord nädalas. Ma eeldasin, et käin mõned korrad ja kõik. Ausalt öeldes tekitas see kõik minus erinevaid mõtteid. Ühtepidi on see minu tervis huvides, teistpidi ma pean igakord 200 km sõitma, pluss 2 h sõidu peale. Lisaks tuleb iga visiidi eest maksta. Kui ma igakord maksan, siis on 40 €. Kui maksan kahes osas, siis saaksin 37 € kord. 

Kokkuvõttes läheks see edasi tagasi sõit, pluss visiidid päris palju maksma. Kohe ma pooleli ei jäta, käin mõned korrad ja, siis vaatan.

 Koju sõites tundsin, et mul on parem. Valusid oli palju vähem ja see ongi kõige tähtsam. Loodetavasti mõne korraga läheb veel paremaks. Ma pean leidma kiropraktiku, kes on lähemal. Vaatan, mis saab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.