Pühapäeva hommik

 Eile sadas vihma ja oli tuuline. Kõrval linnas oli tugev vihma ja sadas rahet. Öösel ma ei kuulnud, et oleks midagi olnud.

Hommikul pani kohvikannu pliidile, vajutasin nuppu ja midagi ei juhtunud. Proovisin uuesti ja ei midagi. Mõtlesin, et nüüd on terve pliit töölepingu lõpetanud. Tegin külmkapi ukse lahti ja seal põles õrn valgus. Mis mõttes nagu? Uni kadus kohe kiirelt. Tuli välja, et elektrit ei ole.

Kuidas ma nüüd kohvi saan? Mulle tuli meelde, et meil on gaasiballoon, gaasipliit. Minu mälu järgi oli see Marleni voodi all. No teda ei taha keegi äratama minna. Kisa on kaugele kuulda. 

Mingi ime läbi ärkas Marlen suhteliselt vara. Mul oli selleks ajaks juba meelest läinud. Kuna me pidime Peetriga turule minema, siis juurdlesin milline baar jääb esimesena ette. Ja, siis juhtus sajandi ime. Marlen küsis, miks me gaasipliiti ei kasuta. Veel paremaks läks. Tuli välja, et see polnud Marleni voodi all. Krt oleks ma seda teadnud, oleks ammu kohvi saanud. Pliit tööle ja peagi sai kohvi. Ma mõtlesin, et peaks naabritele ka "viisakusest" pakkuma. No mõne euri eest müüma 🤣🤣🤣🤣. Ma ei hakanud oma noore eluga riskima. 

Elekter tuli tagasi lõpuks, meie olime selleks ajaks kodust läinud. Minu kõige suurem mure oli, et sügavkülm hakkab sulama. Sai siin teine täis ostetud. Õnneks midagi hullu ei juhtunud.






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.