Piiks, piiks

 Ma lihtsalt olen nii „andekas“, ise olen enda üle uhke. Oi ma kirusin ja vandusin täna korralikult. Oleks võib olla aega viisakaks hakata. 

 Hakkasin mina lõunaks süüa soojendama. Võtsin kapist taldriku, et toit sinna peale panna. Taldrikut võttes taipasin, et mul on 2 taldrikut vaja. Ja siis läks jamaks. Ei saanud mina aru, miks järsku klirin ja kolin pihta hakkas. Igatahes need 2 taldrikut võtsid üle jäänud taldrikud endaga kaasa. Tubli töö, seltsis segasem. Üks neist, mis sai alles hiljuti ostetud purunes miljoniks killuks. See on ju koht, kus peab vanduma? 

Kogu kapi pealne oli erineva suurusega kilde täis, osa oli põrandal ka. Ma ei saanud pilti teha, kuna telefon oli teises toas. Samas on kapi pealne mustavärvi ja sama oli ka taldrik. Seega tuli seda koristama hakata. Mõned torked tegin kontrolli mõttes kätte. Ei midagi hullu. Eriti vastik oli neid koristada. Kohati oli peenikene puru. Korjasin suuremad tükid kokku ja ülejäänud tõmbasin tolmuimejaga. Lappi, millega puhastasin viskasin minema, kuna seal sees olid killud. 

Killud prügikastis.

Positiivne on see, et ma pesin kõik taldrikud puhtaks. Õnneks mu nö lemmikud jäid terveks. Kuid nüüd on meil jälle üks taldrik puudu. Eks peab ühe juurde ostma.

 Aga nagu teleturus öeldakse see ei ole veel kõik. Kogu selle taldrikute maandumise ja kildude koristamise juures sai veekeetja ka oma osa. Mõned aastad tagasi sai ostetud klaasist veekeetja. Pimedas kööki minnes, kui vesi oli keemas põhjas tuli põles. Mulle nii meeldis. Suvel ei saanud aru, miks kapi peal vesi on. Ja nii ma avastasin, et klaasis on pragu ja sealt tuleb vett. Üldiselt veekeetjat sai kasutada. Täna tuli teine pragu juurde. Nii, et veekeetja läks koos taldrikuga prügikasti. Nagu nii ootas ta, et uue ostaksime. See ei olnud kõige ebameeldivam üllatus. Pigem see, et uue peab kiiremas korras ostma.Killud pidid ju õnne tooma ja mul hakkab seda kohe hulgim tulema.


Katkine veekeetja.
 Ja see ei olnud ka veel kõik. Positiivne on see, et katki ei teinud ma rohkem midagi. Tegin eile lastele makarone – hakklihaga. Kuna pott külmkappi ei mahtunud, siis jäi pliidi peale. Enam ei ole palav ja midagi ei tohiks juhtuda. Täna sain külmkappi ruumi ja tõstsin poti külmkappi. Mul oli vaja kaan tagurpidi panna, et ära mahuks. Potist tuli ebameeldiv lõhn. Ma mõtlesin, et ma lihtsalt ei tunne korralikult lõhna. Nuusutasin uuesti ja mulle tundus, et toit on hapu. Ma igaks juhuks proovima ei hakanud. Raske südamega viskasin toidu minema. Olgu öeldud, et mulle ei meeldi toitu ära visata. Püüan seda teha minimaalselt, kuid täna ei olnud valikut. Mulle tundus, et mu pere võib sellest mürgituse saada. Ja milleks seda vaja.

 Õhtupoolik oli õnneks rahulik. Ma igaks juhuks istusin diivanil ja lugesin.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.