Peaaegu

 Peaaegu oleks kõik võin muutuda. Kuid läks nagu ikka.....muutusteta. Mul tuleb igapäev e-maili peal erinevaid pakkumisi. Kuna postkast ajab sõna otsese mõttes üle, siis olen hakanud tellimusi tühistama. Jäänud on need, mis on olulised. 

Täna mingi aeg postkasti vaadates leidsin kinnisvara kirja. Tuli välja, et üks uus üürikuulutus on. Lugesin mina kuulutust ja mõttes pakkisin asju. 4 magamistuba, 2 vannituba, 110 m2, hind natuke rohkem, kui hetkel maksame. Selles linnas, kus lapsed koolis käivad ja Peeter tööl. Ma pole ammu midagi nii head näinud. Saatsin juures oleva lingi kaudu sõnumi, et soovin rohkem infot. Jah mõistlik oleks helistada.

 Ei läinud palju mööda, kui tahtsin kuulutusest vaadata, mis piirkond on. Ma enne omaarust vaatasin, aga ei olnud päris kindel. Igatahes hakkasin kuulutust avama ja tuli ette kiri, ups mingi probleem. Kas pole kuulutust või midagi on valesti. Ei ole võimalik!!!! Ongi 2 võimalust, kas keegi jõudis minust ette või see kuulutus pandi ekslikult üles. 

Ühesõnaga totaalne pettumus. Kuid me ei tea kunagi, miks mingi asi hea on. Ehk järgmine kord läheb paremini.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.