1 september

Ma kirjutasin terve teksti valmis. Üks vale liigutus ja tekst oli kustutatud. 

 Rõõmustate kõik, rõõmustage. Meie veel ei rõõmusta. Täna on terve facebook täis pilte koolilastest. Oh jah täna on 1 september. Ilusat kooliaastat! 

Meil täna kool ei alanud, seega tavaline päeva. Siin hakkab kool peale Katalooniapäeva, mis on 11 september. Seega see aasta lähevad lapsed 13 september kooli. Ühtepidi ma ootan kooli, teistpidi ei taha sellest kuulda. Positiivne on see, et lastel tulevad kohustused. Praegu ollakse suurem osa ajast teleka ees, telefon käes. Või ollakse õues. Negatiivne on see, et jälle hakkavad kooli probleemid. Ma loodan, et see aasta on nad juba suuremad ja vastutustundlikumad.

 Eelmine aasta oli suurim probleem, et Gregor jättis õppimise kirja panemata. Õpetajad panid nö e-kooli kohe märkuse. Selle peale oli minu stressitase üleval. Igakord seda avades vererõhk tõusis. Jätkuvalt ei panda sinna õppimist kirja, kuna lapsed on suured ja peavad ise hakkama saama. Mul juba vererõhk tõuseb. 

 Lisaks vahel helistatakse koolist ja juba numbrit nähes mul käed värisevad ja vererõhk tõuseb. Ei meeldi mulle lapsevanem olla, kui see puudutab kooli. Ma ju püüan, et neil oleks kõik tehtud ja kaasas, aga vahel ei õnnestu. Ma ütlen, et kõige raskem on lastega, kui nad käivad koolis. See imikuiga, magamata öödega oli kerge selle kõrval. Hea küll stressin, kui aeg käes.

 Hetkel on meil väljas jahedad ja vihmased ilmad. Huvitav on see, et tavaliselt suvel sajab harva ja vähe. Praegu palju kohad upuvad, kuna sademeid on nii palju. Järgmine nädal peaks soojaks tagasi minema.   

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.