Vaktsineerimine

 


Vaktsineerimine on juba pikemat aega teema number üks. Meedias muud ei olegi, kui viirus ja vaktsineerimine. 

Ma olen sellel teemal sõpradega rääkinud. Kõigil on oma nägemus ja arvamus. Mina ei suru enda nägemust ja arvamust kellegile peale. Samas eeldan, et vastaspool käitub samamoodi. Me ei pea ja ei saa antud teemasse ühte moodi suhtuda. Igaüks teeb nii nagu talle sobib.

Meie ei ole vaktsineerimas käinud ja ei lähe ka. See on meie kindel otsus. Ootame, vaatame, mis saama hakkab. Üldiselt puudub meil usk antud vaktsiini. Kiirelt valmis tehtud, katsetamata. Kuidas ja millised saavad tagajärjed olema ei tea keegi. Miks ma peaks oma organismi mürgitama tootega, mis on katsetusjärgus ja millel puudub müügiluba?  

Nagu näha on, siis tegelikult ei ole vaktsiinineerimisest kasu. Palju vaktsineerituid haigestub ja samuti sureb. Väidetakse, et vaktsineeritud põevad viiruse kergemini läbi. Samas on inimesed erinevad ja nii ka nende võime viiruseid põdeda.

Aastaid tagasi lasin ma ühel sügisel teha endale gripivaktsiini. Mõtlesin, et viiruste hooaeg on saabumas ja ma olen terve. Eksisin, kohe täiega. Ma pole mitte kunagi nii haige olnud, kui antud talvel. Ma täitsa tõsiselt arvasin, et kevadet ma ei näe. Terve talve olin ma pidevalt haige. Mul oli palavik, nohu, köha. See oli tõeliselt raske ja organismile kurnav. Mulle pakuti järgmine aasta uuesti vaktsineerimise võimalust, sellest ma keeldusin. Kusjuures arst ütles, et peale esimest süsti pidigi normaalne olema, et rohkem haigestud. Mis mõttes nagu? Kus te selle infoga enne olite? Ma poleks juba esimene kord teinud, kui oleks teadnud. Pigem olen korra aastas haige, kui vaktsineeritud.

Olgu öeldud, et ma pole vaktsineerimise vastane. Lisan juurde selle, et lapsed on sünnist saadik kõik vaktsiinid saanud. Ja neil ei esinenud kõrval nähte. Nemad võivad mõlemad vaktsineerima minna, kuna vanus lubab. Meie neil seda teha ei lase. Me ei saa lasta alaealisele süstida igaks juhuks „vaktsiini“. Lastel on terve elu ees ja vajadusel jõuab alati vaktsineerida. Keegi ei tea ju, millised tagajärjed on. 

Lisaks kõigele veel see pidev „reklaam“. Koguaeg on öeldud, et vaktsineerimine on vabatahtlik. Ma pole teiste vaktsiinidega sellist ajupesu märganud. Kes tahab, see teeb ka ilma reklaamita. Sinna kõige juurde veel see, et ilma vaktsiinipassita ei saa reisile, restorani, üritustele. Ausalt öeldes mind see ei morjenda. Ei saa reisida, siis ei saa. Nagu me viimastel aastatel koguaeg käiks kuskil. Loomulikult tahaks peret ja sõpru külastama. Kuid ajad on hetkel segased ja tuleb sellest arusaada. 

Tegelikult on mul antud teemal veel piisavalt öelda. Kui vahel on targem suu kinni hoida.

Järgneva teksti leidsin internetist, mõtlema panev või mis?

Küll see süst kaitseb kõikide tüvede vastu, aga samas ei kaitse kõikide tüvede vastu. Süstitud haiglasse ei satu, aga siiski satuvad. Piisab ainult ühest või kahest süstist, aga samas ei piisa ka, tulevikus tuleb teha buusterid. Samas süstitud inimesed viirust ei levita, aga levitavad ikkagi, aga nakatuvad süstimata inimestest, sest see süst kõikide tüvede vastu ei aita, kuigi samas aitab ka. Süstimine on vabatahtlik, aga keelduda ei tohi. Muidugi enam piiranguid ei tule, aga samas tuleb ka, sest meil on uus tüvi, mille vastu see süst ei aita, aga samas aitab ka, kui teha veel kolmas ja neljas süst, sest kaitse kestab pool aastat, aga tegelikult piisab ainult ühest süstist või kahest süstist. Aga vaktsineerige ennast selleks, et peatada levikut, aga samas see levikut ei peata, ainult põete kergemini ja haiglasse ei satu, kuigi täielikult süstitud inimesed siiski võivad sattuda haiglasse. Läbipõdenutel on antikehad, aga samas ei ole ka ja sellepärast peavad ka läbi põdenud inimesed ennast süstima, sest antikehasid ei ole, aga samas on, neile piisab ainult ühest süstist, aga tulevikus tuleb siiski teha buusterid sellepärast, et ühest või kahest süstist siiski ei piisa. Kuna see tehnoloogia on uus, siis me teame, et see süst on ohutu ja turvaline, aga samas ei tea ka, sest et see tehnoloogia on uus, aga me teame, et süst on ohutu, turvaline ja efektiivne.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.