Loto kolmapäev.

 Lisaks kõigile muudele pahedele-sõltuvustele on mul üks veel. Ja see ei ole midagi head. Nimelt meeldib mulle lotot mängida. Tean jah halb ja peaks järgi jätma.

Vahel ma ei osta pikaaeg ühtegi piletit. Samas on aegu, kui mul on mitmeks loosimiseks piletid olemas. Vahel võidan, vahel mitte. Kõige  suurem võit oli 200.-

Kuid kõige rohkem teeb mind pahaseks, et ükski suur võit ei tule. Tänasel loosimisel läks peavõit jagamisele. Kolm inimest said kõik ca 240 000.- Mulle kuluks selline summa ära. Ma tean täpselt, mis ma teeks. Kõik muidugi sõltuks täpsest summast. Kuid see lahendaks palju probleeme. Üks mida ma kindlalt teeks, koliks nii kiiresti, kui võimalik siit ära. Miks üks suur võit mulle ja minu perele ei tule? Mida ma pean tegema, et võita? Kui keegi teab vastust, öelge palun.

Vahel on mul tahtmine Eesti Lotosse kaebus saata, miks nad müüvad praakpileteid. Miks minu piletid ei võida. Tegelikult, kui saaks suurema summa, siis ma rohkem ei mängiks. Mitte kunagi. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.