Päev poistega.

 Selleks, et kuhugi minna tuleb plaan varakult valmis teha. Reede õhtul esitasin küsimuse mida laupäeval teeme, kuhu läheme. Viisaka inimesena lisasin juurde, kui häid ideid ei tule, otsustan mina. Gregor teatas, et talle sobivad suured linnad, koht pole oluline. Marlen tahtis diivanil või voodis vedeleda, Peeter ei arvanud midagi. Seega otsustasin mina, et lähme randa.

 Laupäeva hommikul arvasid teised, et see oli nali. Kui ma bikiinid selga panin said nad aru, et see on tõsi. Marlen kukkus lärmama, et talle mereääres ei meeldi, seal on palav jne. Palusin tal vait olla ja kuulata. Teatasin, et me ei võta teda kaasa. Me eelmine päev Peetriga otsustasime. Eelmine kord, kui rannas käisime leppisime kokku, mis kell hiljemalt koju tuleme. Sellel päeval oli jalgpall ja seega ei saanud väga hilja tulla. Marlen nagu ikka ei kuulanud. Olime vaevalt pool tundi olnud, kui lõputu vingumine pihta hakkas. Marlenile ei meeldinud meri, palavus, tal oli igav, kõht tühi jne. Ja nii mitu tundi järjest. Sellest ka otsus teda mitte kaasa võtta. 

Nii me kolmekesi läksime. Ma olen korduvalt täheldanud, et üks laps kaasas tähendab rahu ja vaikust. Olenemata kumb laps kaasas on. Mulle jääb arusaamatuks, kuidas nad üksinda normaalselt käituda oskavad. Selle peale ütleb Peeter, et ma ei pea rääkima asjadest, millest ma aru ei saa.

 Gregor käitus terve päev viisakalt. Ainuke tüütu hetk oli, kui ta mind vette vedas. Ja arvas, et ma võiksin seal temaga olla. Kuigi mul oli külm. Minu jaoks on alati vesi külm. Kuid lapse rõõmuks ma kannatasin. 

Vahepeal võttis Gregor maski, lestad ja putukavõru. Ja läks kalale. Väiksed kalad ujuvad pidevalt ringi ja vahel isegi hammustavad. Gregor oli 2 tükki kätte saanud.

 Lõpuks oli aeg rannast ära tulla. Kõhud olid tühjad ja seega läksime paellat sööma. Meie lemmikuks on mereandidega. Kuna me oleme laisad, siis võtsime sellise variandi, kus mereannid on puhastatud.



 Lisaks kõigele tegelesime pocemonide otsimisega. Gregor mingi aeg hakkas neid koguma. Küla vahel on tal kinni püütud. Uude kohta minnes saab vingemaid. Gregor arvas, et me võiks endile sama mängu laadida. Ta lubas õpetada, kuidas see käib. Vot selline tore päev oli meil.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.