Negatiivne või positiivne?

 Vastused pidid tulema hiljemalt 48 h jooksul. Gregor küsis mitu korda, kas vastused on tulnud. Tegelikult tema jaoks erilist vahet ei ole, millal vastused tulevad. Negatiivse korral peab ta veel mitu päeva toas olema. Meie ülejäänute jaoks on vastused palju olulisemad. Kuna positiivse korral peame me kõik karantiini jääma. Eelnevatel kordadel, mõlemad lapsed on 2 korda pcr testi teinud. On läinud ca 24 h vastuste saamiseks. Seega olin ma kindel, et enne laupäeva hommikut ei juhtu midagi. 

Kell hakkas 1 öösel saama ja hakkasin magama minema. Panin telefoni vannitoas riiulile. Käsi kuivatades jäi silma, et telefoniekraanil midagi vilgatas. Mõtlesin, et ma võtsin interneti maha ja seega ei tohiks midagi tulla. Telefoni võttes ilmnes, et sms oli saabunud. Ja seda koos vastusega. Keset ööd poleks ma seda oodanud. Võtsin sõnumi lahti ja lugesin tulemust. Negatiivne. Ütlesin Peetrile tulemuse ja lisasin juurde, et ma olen pettunud. Ma lootsin, et saame lõpuks selle viiruse läbi põdeda ja saaks sellega ühele poole. Peeter lohutas mind, et küll me sealt ukse tagant saime ja peame 10 igaks juhuks karantiinis olema. 

 Mul terve päeva peavalutas ja halb oli olla. Kusjuures isegi nina valutas. Ja nii ma taaskord arvasin, et viirus on mu kätte saanud. Igakord, kui mul natuke valutab või halb on olen ma kindel, et mul on covid 19. Enam vähem korra nädalas. Võib olla oleks pidanud ise ka testi tegema? See, et laps on negatiivne on muidugi hea. Kuid võib olla olen mina positiivne? Elame näeme, mis saab.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.