Kool, arst, kino

 Nagu ikka kehtib ütlus, kõik või mitte midagi. Viimasel ajal on meil selline vaba rütm olnud. Kiiret pole kuhugi ja pidevalt mõtleme, mida teha. 

 Neljapäev oli sellest kõigest erinev. Täna oli vaja raamatud kooli ära viia. Eelmine aasta tuli kokku pakkida nimekirja järgi ja postkontorisse viia. Kiire ja lihtne. Nüüd saadeti nimekiri koos päeva ja kellaajaga. Kusjuures mõlemal lapsel on erinev aeg. Raamatuid võetakse vastu klasside järgi. Tegelikult ei midagi hullu. Kuid Peetril on arst ja see asub teises linnas. Õnneks hakkas raamatute vastuvõtt varem. Leppisime kokku, kui läheb palju aega läheb Peeter üksi arsti juurde. Läksime kooli juurde varem kohale. Vahel juhtub, et kohalikud on varakult kohal ja meil oli kiire. Kohapeal ei saanud algul aru kuhu minema peab. Enne meid oli üks lapsevanem ja talle öeldi kuhu minna. Läksin tema järgi ja jõudsin õigesse kohta. Peale meie ja raamatute vastuvõtjate polnud kedagi. Uh vedas. Minu jaoks oli meeldiv üllatus, et sai varem ära anda. Nüüd saab järgmise aasta omad ära tellida.


 Peetril oli korraline arstivisiit. Täna on tal teine arst, kuna esimene on puhkusel. Peeter läks sisse ja mina jäin välja ootama. Seekord läks päris palju aega, kuid lõpuks Peeter tuli paberitega. Esmaspäeval läheb ta tööle tagasi. Aga, kui pöial teeb liiga palju haiget või ei saa tööd teha, siis peab kohe arsti juurde tagasi minema. Lisaks sellele tuleb homme minna magnetuuringule. Pöial on tuim, nõelad torgivad. Arst ütles, et närviga on mingi probleem. Ja nüüd tuleb vaadata kas on suur või väike probleem. St, kui väike taastub närv aja jooksul. Suure korral tuleb lõikus teha. Tulemuse saab nädala pärast. 


 Õhtul tuli mul mõte kinno minna. Tavaliselt Peeter ei viitsi kinno minna ja leiab vabandusi. Täna ostsin ma nii kiirelt piletid ära, et ta ei jõudnud midagi öelda. Ma olen mitu päeva tahtnud seda filmi vaatama minna. Treiler on palju lubav. Ah jah filmi pealkiri on „El otro guardaespalda 2“ ehk „Palgamõrvari naise ihukaitsja“ (selline pealkiri on Eestis). Ma ei hakka sisu ümber jutustama. Võin öelda, et film on hea. Naerda saab piisavalt.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.