Killud toovad õnne?

 Killud pidid õnne tooma, seega peaks õnn minu juurde teel olema. 

Pesin oma kohvitassi, loputama hakates ta lihtsalt libises käest. Käed ja tass olid mõlemad vahused. Kraanikausis oli kohvikann ja tass libises sinna peale. Olekski liiga lihtne olnud mööda kukkuda. Tassil on seest tükk väljas st enam kasutada ei saa. Eks ole, braavo. See oli ainuke suur tass ja minu hetke lemmik. Tassi mahtus 500 ml, täitsa paras minu jaoks. Nüüd pean ma hakkama uut otsima. 


 Enne seda tassi oli mul teine lemmik. Selle ostsin ma Taist. Sellel suutsin kogu oma andekuse juures pestes sanga küljest lüüa. Seda tassi kasutan ma siiani. Ainult kuuma jooki ei saa sinna panna. Ja jälle oli süüdi pesemine. Ma vist ei peaks tasse pesema. 


Probleem ei ole tasside puudumises. Ma pole vist enne öelnud, aga ma kogun tasse. Erinevates riikides käies olen ise ostnud ja mulle on neid toodud. Mitu tassi kokku on, ma ei tea. Raske on lugeda, kui nad asuvad erinevates riikides. 

Pean minema ja uue tassi hommikuks välja valima. Pesemisega pean edaspidi ettevaatlik olema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.