Töö

 Kodustel inimesel pole hommikul kuhugi kiiret. Magada võib kaua eriti, kui telefon on levist väljas. Kui ma ükskord telefoni tööle panin ootas mind teade. Tuli välja, et koht kuhu ma tahtsin tööle saada soovib täna töövestluse teha. Krt, esmaspäeva hommik võiks rahulik olla. Mis, siis ikka lähen ja käin ära. Tööd on ju vaja. Kohapeale jõudes ootas ees täiesti uus hoone. Õige koha, kui minna leidsin ka üles. Kohapeal sain oodata, kuni neil oli aega minuga suhelda. Jutuajamine oli kiire. Mina rääkisin mida oskan ja nemad küsisid, millal alustan. Leppisime kokku, et alustan homme. Nemad andsid tööjõuvahendus firmale teada, et ma sobin. Mina läksin sinna ja kirjutasin töölepingule ja kõigile vajalikele paberitele alla. Mul on hetkel sees ootusärevus ja natuke kardan ka. Uus koht, uued inimesed, ei tea kuidas asjad toimivad. Küll homme näeb, kuidas läheb. Esimene päev on ikka kõige raskem.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.