Mereääres

Vaba aega on meil hetkel Peetriga piisavalt. Ja nii me mitu päeva varem tagasi mõtlesime, mis nädalavahetusel saab. Meie mõte oli mereäärde minna. Ilmad on hetkel soojad, või hoopis palavad. Päeval on kuni 37 ° vilus. Seega mereääres peaks parem olema. Vaatasin erinevaid hotelle ja pidin tooli pealt maha kukkuma. Need hotellid, mis avatud on küsivad mitmekordset hind. Enne sai 2 ööks hommiku-õhtusöögiga hotelli max 180.-. Kõik sõltus hotellist, aga kallim ei olnud. Nüüd on 2 ööd miinimum 600.- . Hullumaja. Me võtsime korteri, kuna see on kordades odavam.

Lapsed nagu ikka vingusid, et neil omad plaanid jne. Kuid olid nõus meie plaaniga. Reedel koolist tulles oli neil meelest läinud. Nad ei saanud aru, miks kotid on keset tuba pakitud. Haugimälu on neil.

Lõpuks olid kõigil asjad koos ja saime teele asuda. Saime natuke sõita, kui meie ette jäi 2 autot. Üks hakkas teisest mööda sõitma ja ma läksin järgi. Kui ma tagasi reastusin kukkus tagumine auto (kellest mööda sõitsin) signaali andma ja tulesid vilgutama. Ma ei saanud lõpuni aru, milles probleem oli. Ise kahtlustasin, et tagasi reastudes jätsin liiga väikse vahe. Peeter arvas, et tüüp solvus kuna 2 autot sõitis mööda. Tee peal oli aeglaseid autosid veel ja sai mööda sõite mitu tehtud. Kuid see signaalitaja tuli koguaeg järgi ja laskis signaali. Samuti ei hoidnud ta pikki vahet. Oleks ma järsku pidurdanud oleks ta sisse sõitnud. Samuti näitas ta korduvalt ennast peeglist, nagu tahaks mööda sõita. Seda viimast ta ei teinud. Peeter ütles, et ma teda mööda ei laseks, hakkab veel ees midagi korraldama. Igatahes keeras ta lõpuks ära ja edasi sai enam vähem sõita. Niivõrd, kuivõrd see siin võimalik on.

Gregor tuletas meelde, et tal on ujumispüksid väiksed. Mul oli see meelest läinud. Läksime poodi. Me pole peale piirangute kaotamist riidepoodides käinud. Uskumatu ukse taga ei olnud järjekorda. Poes sees oli samuti suhteliselt vähe rahvast. Piirangute ajal olid pikad järjekorrad. Lõpuks ometi midagi normaalset.

Õhtu lõpetuseks käisime söömas. Siin on populaarsed buffet libred. Nendes kohtades maksad kindla summa ja sööd palju tahad ja mida tahad. Suur rõhk on pandud erinevatele kalatoitudele, populaarseim on sushi. See on ka koht, kus liha grillitakse. Peeter ütles, kui nad kasutaks lepapuud, siis oleks ideaalne. Toit oli hea ja kõhud sai täis. Järgmine nädal peab paastuma hakkama.

Laupäeva hommikul läksime randa. Meil on oma koht, kus ei ole eriti palju inimesi. Lisaks on seal võimalik parkida ja selle eest ei pea maksma. See koht jääb turismipiirkonnast välja. Jõudsin ringile ja vaatasin, et vasakult tuleb papi jalgrattaga. Mul oli piisavalt aega, et enne teda ringile sõita. Kui ma enne papit ringi ületasin kukkus ta kisama. Eemal oli valgusfoor ja ma pidin seisma jääma. Papi jõudis järgi ja karjus puta (l..s) keset tänavat. Seejärel keeras vastas sõidusuunda ja sõitis minema. Appi kuhu ma sattunud olen.

Õhtul läksime rannaäärde jalutama, kus turistid käivad. Terve rand nii kaugele, kui nägime oli paksult rahvast täis. Vees oli samuti palju rahvast. Kõik baarid, restoranid on samuti täis. Ja keegi ei kanna maski. See lõbu ei saa enam kaua nii kesta. Varsti pannakse meid luku taha. Õhtust käisime söömas india restoranis. Me pole enne india toitu söönud. Teenindaja soovitas nö parimaid palasid ja need ka võtsime. Võtsime 2 sorti kana, riisi ja nende traditsioonilist leiba. Ma ei tea kas oli koha viga, aga mingit erilist elamust me ei saanud. Süüa kõlbas, aga tagasi ei lähe.

Pühapäeva hommikupoole veetsime rannas. Kuna meil on õhtul korvpall, siis pidime varem ära tulema. Ma lootsin, et teed on sõidumeistritest tühjad. Vot ei olnud, 2 tükki leidsin. Mäkke tõusul on 2 rida. Esimene jäi teise ritta ja ei läinud kõrvale, et ma mööda saaks. Ma andsin signaali, vilgutasin tulesid. Ei midagi. Ise ei sõida ja teisel ei lase sõita. Teine juhus oli samuti tõusu. Ainuke erinevus oli see, et signaali laskmise järgi ja tuledega vilgutamise järgi tõmbas auto esimesse ritta. Mulle jääb arusaamatuks, kuidas inimesed load on saanud. Võiks kasvõi korra liikluseeskirja läbi lugeda.

Korvpall oli täna kodus, st meie külas. Väljas 38° sooja, sees õhku polnud. Meie spordisaalis ei ole konditsioneeri. Talvel on seal külm ja suvel palav. Nii see teistmoodi nädalavahetus läks.