Vanaks olen jäänud.

Ma tõdesin üks päev, et olen vanaks jäänud. Uskumatu. Poleks selle peal osanud tullagi. Kõik sai alguse nagu täiesti tavaline hommik. Kuni see enam ei olnud tavaline hommik. 

Peeter lülitas telefoni sisse ja ilmes, et ülemus oli sõnumi saatnud, helistanud oli ka. Hädaolukord pidi olema ja ülemus ootas Peetri kõnet. Tavaliselt, kui ülemus tuleb hädaolukorra jutuga soovitab Peeter neil erakorralise meditsiiniosakonda minna. Seal tegeletakse hädaolukordadega. Ülemus algul ei saanud naljast aru, siin puudub inimestel huumorimeel. Nüüd saab juba aru ja ütleb selle peale, et sina ja su inglise huumor.

 Ah jah tuli välja, et üks auto ei lähe käima. Pidid laadimis probleemid olema. Vaja autol generaator ja vajadusel akud vahetada. Auto asus ca 100 km kaugusel. Vahel Peeter käib tee peal autosid remontimas. Selline käik tuli taaskord ettevõtta. Kuna mul polnud kodus midagi teha, siis läksin kaasa. Seda enam, et auto asus Hispaania poolel. Meie elame ju Kataloonias. Nii, et sai nö välismaal käidud. 

Ilm oli ilus, tee sõidetav, vähe liiklust ja ebamugav iste. Peetri töö kaubik ei ole just kõige värskem ja need istmed on ebamugavad. Ma pole nii pikalt seal enne istunud, aga tagumik jäi haigeks. Keerutasin ühte ja teistpidi. Lõpuks jõudsime kohale. Keset tühermaad oli väike parkla ja ei midagi muud. Suure linnani jäi 20 km. Peeter hakkas tööle ja mina otsustasin jalgu sirutada. Jalutasin maantee ääres ringi. Ma olen varem ka maantee ääres jalutanud. Kuid seekord oli midagi totaalselt erinevat. Ainult üks jah just üks auto tuututas. Mis mõttes nagu??? Tavaliselt mõni üks ei tuututa. Sellest ma tegin järelduse, et ma olen vanaks jäänud. Ma olin parkla teises otsas, sissesõidu juures, kui sisse keeras järgmine auto. Sõitis aeglaselt mööda ja jäi eemal seisma. Mina pidin sellest autost mööda minema. Ise mõtlesin, et ma võin „kummaline“ ja valesid mõtteid sellises kohas tekitada. Siin on erinevates parklates maailma vanima elukutse esindajaid kõvasti. Läksin autost mööda ja ei vaadanud selle poolegi. Jõudsin Peetri juurde tagasi. Rohkem ma jalutada ei tahtnud. Pärast Peeter küsis, kas see autojuht küsis midagi. Eks ole, ei küsinud ega pakkunud. Krt ma ütlen vanaks olen jäänud.

 Auto sai töökorda ja nii me erinevates suundades sõitsime. Istmed olid tagasi teel veel ebamugavamad. Järgmine kord võtan padja kaasa.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.