Tööjutud.

Ma olen viimasel ajal aktiivselt tööd otsinud. Igapäev vaatan tööportaalid läbi, kui midagi sobivat leian kandideerin. Ma olen vaadanud tööpakkumisi siia, kui ka kodustöötamise pakkumisi. Ausalt öeldes mulle meeldiks kodukontori variant. Üks päev leidsin Eesti tööpakkumiste hulgast mulle sobiva. Tegemist oli vestluse administraatori kohaga. Natuke segane kirjeldus oli juures, lisaks oli märgitud, et võib ette tulla intiimseid vestlusi. Saatsin cv ja järgmine päev sain kirja, kus öeldi, et ma sobin neile. Lepingu sõlmimiseks paluti minu andmeid. Selle kohapealt tundus asi mulle kahtlane ja võtsin googli lahti, et asja uurida. Hea, et nii palju mõistust peas oli. Tuli välja, et tegemist on kohaga kus tulebki intiimsetel teemadel vestelda. Ühesõnaga pead saama kellegi endaga suhtlema. Iga saadetud sõnumi pealt teenid. Summa oli loetud sendid sõnumi pealt. Ma saatsin neile kirja ja teatasin, et ei soovi antud tööd. Ma olen mõnda kohta veel kandideerinud, aga vastuseid pole veel tulnud. Loomulikult saadan siin ka cv’id. Ühes portaalis on näha, mida cv’ga tehtud on. Kas on loetud, järgmisse vooru viidud, pole loetud või välja praagitud. Ma olen kandideerimiseks valinud kohad, kuhu ma sobin ja, mis mulle meeldiks. Hetke seis on selline, et mõnes olen järgmisse vooru saanud. Millal kandideerimine läbi saab, ei tea. Paar kohta on, kuhu ma tahaks tööle minna, aga nemad on ainult läbi lugenud. Mis tundub kehv variant olevat. Tõenäoliselt need kohad mind ei taha, aga pole päris kõrvale visanud. Koht, kuhu ma tahaks saada, ei ole minu cv’d lugenud. Täielik pettumus. Mingi aeg tagasi käisin ühes tööjõuvahendus firmas vestlusel. Nad pakkusid mulle kahte kohta. Mõlemad on puuvilja lattu, siltide valmistajaks. Aga, need mõlemad eeldavad ka liinipeal töötamist. Ma ütlesin, et ma ei ole liinitööst huvitatud. Lubasid märke juurde teha. Eelmine nädal nad helistasid ja teatasid, et üks koht tahab mind tööle. Ma olen seal mõned aastad tagasi vestlusel käinud. Tookord telefonis öeldi, et tegemist on ainult siltide valmistamisega. Kohapeal käies hakati liinitööst rääkima. Üldse oli seal imelik suhtumine. Vestlesime vihmaga maja ees, sisse ei kutsutud. Igatahes olen mõlemad korrad sellest kohast loobunud. Ma saan aru, et vajadusel tuleb liinitööd teha, aga mulle see ei meeldi. Ma olen sellest kirjutanud. Täna oli „kohe“ eriti positiivne päev. Ma sain nimelt 3 kohast eitavad vastused. Vau!!!! Parem eitav vastus, kui lõputu ootamine. Vähemalt saan need kohad välistada ja edasi otsida/ vaadata. Ühel päeval ma leian sobiva pakkumise ja, mis siis juhtub. Juhtub see, et leian küll oli hea kodune olla. Üks tõeline eestlane ei ole ju kunagi, millegagi rahul.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.