Telefon

Mulle ei meeldi, kui peab ostma uusi asju. Mina kasutaks vana, kuni saab. Vahel lihtsalt ei ole muud teha, kui tuleb uus osta.

Kuna mu vana (hea) telefon ei tööta korralikult tuli mulle uus osta. Mul oli tegelikult väga hea telefon ja ma olin sellega väga rahul. See, et ta korralikult ei töötanud oli minu enda süü. Ma oleks samasuguse ostnud, aga neid pole enam saada. Tegemist oli A8 2018 mudeliga. Selle telefoni üks eripäradest on see, et talle meeldib lennata. Aga maanduda ta ei oska, kahjuks. Muidugi on tal olemas kaaned, aga mingist ajast ma neid ei kasuta. Seega on telefon põrutada saanud. Ma ei oleks sellest arusaanud, kui ta poleks hakanud teatama, et sisesta sim kaardi pin. Esimese sim kaardipesa sai kannatada ja seega üks kaart oli aegajalt väljas. Eriti tüütu oli, kui kõne katkes. Viimasel ajal ei helisenud telefon alati, hiljem tuli sõnum, et keegi helistas. Helistajale ütles, et telefon levist väljas või välja lülitatud. Remonti ma teda viima ei hakkanud, kuna see oleks tõenäoliselt liiga kalliks läinud.
Eile läksime Peetriga poodi telefone vaatama. Valik võtab silme eest kirjuks. Minu jaoks oli põhiline kriteerium 2 sim kaarti ja mitte eriti kõrge hind. Vaatasime poes ringi ja müüja tuli meile appi. Valida oli samsungi ja xiaomi vahel. Mul on aastaid olnud samsung ja ma olen nendega rahul olnud. Nojah esimese ähvardasin küll mõrvata, sest alguses oli see jubeduse tipp. Kuid harjusin ära. Peeter uuris enne erinevaid marke ja tuli välja, et xiaomi pidi päris hea olema. Müüja kiitis ka xiaomit ja pakkus välja, millist võiks osta. Mina ei suutnud otsustada ja soovitasin Peetril valik teha.
Uurisime edasi ja järgmine müüja tuli. Ütlesime talle ka, mida vaja ja tema viis meid samsungide juurde. Näitas erinevaid mudeleid, tõi plussid- miinused välja. Otsust ei suutnud ikka teha. Peeter küsis hoopis, kui osta see mudel, kas saaks teise odavama mudeli hinnaga. Müüja mõtles hetke ja ütles, et neil kampaania hetkel. Kui tood vana nutitelefoni tagasi saada 50 euri hinnast alla. Põhiline on, et telefon töötaks. Meil kodus mõned on, mis võib ära anda ja nii me koju tulime. Võtsime telefonid ja läksime tagasi, leidsime sama müüja üles. Ta küsis ja öeldi, et telefon sobib. Seejärel oli vaja valida sobivat värvi telefon, mina valisin musta. Njah, mustad olid kõik otsa saanud. Valikus oli valge, lilla ja helesinine, viimane saigi võetud. Nagunii lähevad kaaned ümber. Läksime tehingut vormistama. Ahjah kaitseklaas sai ka võetud. Öeldi meile summa ja andsime vana telefoni vastu. Kuskilt tuli teine müüja, äkki vahetusevanem või midagi sellist. Vingus näoga ja teatas, et meie vana telefon ei kõlba kuhugi. Me vaatasime, et nagu mida? Meid teenindanud müüja ei teinud teist nägu ja ütles kõik on korras ja summa meie jaoks ei muutu. Oleks muutunud, oleks telefon sinna jäänud. Kokkuvõttes saime 70 euri soodsamalt. Arve pealt vaatasin, et letihinnast oli 22 euri odavam pluss 50 euri nagu lubatud. Päris hästi läks.
Telefon ostetud taipasin, et pean uude hakkama vajalikke äppe laadima. Kuid pannes uue telefoni tööle, sisestades oma google konto küsis ta kas soovin teisest telefonist andmed ümber laadida. Vot see oli küll parim pakkumine. Juhe külge ja telefoni vahetasid ise infot. Mina pidin uues kontodesse sisselogima ja valmis. See käis küll lihtsalt. 
Eks ma pean nüüd uuega harjuma. Vanaga sai 3 aastat koos oldud. Gregor sai minu vana endale, kuna ta tahvel läks katki. Minu vanal kõik muud funktsioonid ju toimivad. Tegelikult olen ma täitsa kaded, et vana telefoni pidin ära andma. Õnneks on uus sama margi oma ja suuri erinevusi ei ole. Kuid harjuma peab ikka ja see on minu jaoks kõige ebameeldivam osa. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.