Pealkirjata teema.

 Ma ei peaks rääkima asjadest, millest ma aru ei saa. Teeme, siia nii, et ma lihtsalt mõtlen valjusti. Ma olin kindel, et peale lihavõtteid hakkab nakatunute arv tõusma. Jepp teema viirusest. Huvitaval kombel seda ei juhtunud. Selle asemel kehtestati liikumispiirangud. Juba mõnda aega on näitajad langenud. Alles oli meil kõrval linnas palju nakatunuid ja tehti laus testimist. Testimas käisid nt kõik koolid. Nagu ma arusaan, siis meie laste koolis olid kõik terved. Kohalikus lehes on teadaantud osade piirkondade sulgemisest, seoses suure nakatunute arvuga. Kataloonia kohta üldiselt räägitakse, et kõik on hästi. Täna (19.05) on nakatunute arv suurenenud. Mai keskel lõpetati piirangud ära. Võime terves riigis jälle liikuda. Peale seda on rahvas koguaeg tänavatel olnud ja paljud neist maskideta. Ja nakatunute arv ei ole tõusnud. Huvitav??? Või hoopis kahtlane??? Pigem on asi selles, et vaja hooajatöölised sisse tuua. Keegi peab ju töö ära tegema, kohalik mustatööd ei tee. Nemad on kontoris. Plaanitakse hakata ladude töötajaid vaktsineerima. Mingi küla oma pidi ette võetama ja, siis edasi vaatama mis saab. Mina olen kindel, et varsti on kõik kinni. See liiga hästi olukord on kuidagi võlts. Ma ei mäleta kus kohast ma seda lugesin, aga väidetavalt tahetakse juuli keskpaiku kõik kinni panna. Vastav otsus pidi Brüsselis tehtud olema. Info lekkis töötajate kaudu. Nagu ikka saladustega, ära kellegile räägi, ma olen ise kõikidele rääkinud. See nädal on viiruse teema siin uudiste esilehelt tõugatud. Nimelt on see nädal marokokaste massiline ränne siia toimunud. Neid on siia tulnud tuhandete kaupa. Tagasi on väidetavalt samuti tuhandeid saadetud. Suurem osa, kes siia tahab tulla on noored mehed. Intervjuudes on nad kõik öelnud, et nende riigis ei ole tööd ja nad tulid siia tööd otsima. Kui inimene tahab siia tööle tulla, siis tule nagu normaalne inimene. Selleks ei ole vaja tulla paatidega, makstes suuri summasid. See nädal on tuldud kummirõngastega ja mööda mereäärt mõõnaga jalutades. Kui neil on soov siin töötada, siis peaks uurima, kuidas saab siia riiki siseneda. Ja millised paberid on vajalikud tööle saamiseks. Olgem ausad suurem osa, kes siia tuleb ei soovi tööle minna. Siia tullakse hoopis toetuste pärast. Mingi aeg tagasi ringles video, kus nö aafrikamandrilt pärit kodanik seletas kuidas ja milliseid toetusi siin saab. Need toetused on suuremad, kui palgad. Kas neil on, siis mõtet tööle minna?

 Selline elu siin päikese all.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.