Mobiilsed.

Viimane meie pereliige sai mobiilinumbri. Palju õnne Gregor! Eelmine nädal sai Gregor minu vana telefoni endale. Peale seda küsib ta iga päeva, millal ta telefoninumbri saab. Jube tüütu :)  . Ma lubasin aastalõpuks ära teha. Mulle ei meeldi anda lubadusi, kui ma ei tea millal need täidetud saab. 

Numbri saab teha internetis, kuid siis peab ootama kuni kuller toob sim kaardi. Peale seda tuleb oodata, millal kaart aktiveeritakse. Kokku läheb ca 2 nädalat. Siin liiguvad asjad aeglaselt. 
Kuna me olime Peetriga õhtul linnas, siis läksime poodi, et kohapeal uus number teha. Mina ei ole seal poes enne käinud. Üksi ei läheks ma mitte kunagi sinna poodi. Teenindajad olid tõenäoliselt pakistaanlased, kuid nendeni veel jõuame. Ülejäänud eranditult kõik mustanahalised mehed. Ja mina nagu valge vares keset poodi. Ei meeldi mulle kohad, kus on mustanahalised. Kuid hetkel oli vaja sim kaart teha. Õnneks oli Peeter kaasas ;) . Teenindajad olid meeldivad, teenindus kiire ja korralik. Leping sai sõlmitud, sim kaart käes. Toimima hakkab 2 tööpäeva jooksul, seega teisipäeval.
Mul oli telefonile kaasi vaja ja sai küsitud kas neil on. Me käisime enne kahes poes ja ei olnud. Neil oli olemas. Teenindaja võttis kaantelt kile ümber ja pani mu telefoni sinna sisse. Ta isegi ei küsinud, kas mulle kaaned  meeldivad või mitte. Seejärel rääkis ta, et need on parimad kaaned. Kaaned ei ole õige sõna, ekraan ei ole kaitstud. Mul ei tule meelde kuidas see sõna on. Igatahes on nende kaante eelis see, et nurgad on tugevdatud ja kõrgemad. Seega, kui telefon kukub ekraani peale, siis ekraan ei saa kahjustada. Teenindaja demonstreeris seda minu telefoniga leti peal. Mul olid silmad suured peas, et keegi loobib minu uut telefoni. Ütlesin selle välja ja sain oma telefoni tagasi. Õnneks terve. Vaatasin lähemalt ja ongi nii, et ekraan ei puutu vastu pinda. Ma siiralt loodan, et see päästab minu telefoni.  Ja meie sõprus kestab pikalt. Ahjah kaaned olid kallid, tervelt 5 euri ;) . Ainuke, mis mulle ei meeldi on see, et kaaned on läbipaistvad. Lootsin, et saan sinise tagakaane peita. Samas see läbipaistev ei riiva silma. Küll ma ära harjun. Tähtis, et telefon terve püsib.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.