Jälle see viirus.

Täna (05.05) tuli koolist kiri, lapsed rääkisid juba enne, kui kiri saabus.

Kõrval linnas, kus lapsed koolis käivad ja Peeter tööl on palju viirust. Seoses sellega korraldatakse laus testimine. Koolis tehakse kõigile. Samuti pakuti välja, et lapsevanemad saavad sama päeva õhtul testi teha. Kohustuslik see ei ole. Meie Peetriga ei ole testi siiani teinud. Hetkel ei lähe tegema, kui lapsed annavad posotiivse, eks me siis lähme. Ma eeldan, et nad on negatiivsed, kuna neil pole mingeid sümptomeid. Eelmine aasta enne selle epideemia algust olime mõlemad Peetriga haiged ja arvame, et siis oli meil covid-19. Peaks minema ja laskma antikehade testi hoopis teha. Selleks peaks uurima, kus seda teha saab.
Lapsed  rääkisid, et seekord panid nad ise pulga ninna. Meditsiinitöötaja vaatas kõrvalt, palju parem oli olnud.

Hoopis rohkem paneb mind muretsema vaktsineerimine. Just lugesin, et minu ja Peetri vanuseid hakkatakse juunist vaktsineerima. Lisaks lugesin, et lapsi vanuses 12-15 aastat hakatakse ka vaktsineerima. Me kumbki ei taha seda vaktsiini saada. Ja lastele veel vähem. Rohkem paneb mind muretsema, kuidas edaspidi asjad hakkavad olema. Kui ma ei vaktsineeri, siis kas ma tööle saan, või lapsed kas nad kooli saavad? Keegi võiks seletada sellised asjad lahti. Mina ei ole enda küsimustele vastust leidnud. 
Vaktsiin ma ka ei taha, kuna ma pole selles kindel. Paljud inimesed on haigestunud, kuigi on vaktsineeritud. Ma olen nõus selle viiruse parem läbipõdema. 
Peeter soovitas mul uudiste jälgimise lõpetada. Ja üldse pole vaja ette paanitseda. Meie erinevus seisneb selles, et mina paanitsen alati ette. Selleks ajaks, kui sündmus käes on mul pea selge. Võib ka öelda nii, kui Peeter hakkab paanitsema haaran mina ohjad. Hea vähemalt, et koos ei paanitse.
Tegelikult on kogu see olukord nii kurnav. Mitte midagi ei tea, mis saama hakkab. Mulle ei meeldi olukord, kus ma ei saa ise otsustada, aga praegu just nii ongi. Keegi ei tea kaua see kõik kestab. Istud nagu vangis, teadmata millal su karistus läbi saab.
Mõlema lapse testi tulemused olid negatiivsed.

Seda enam ei saa ma aru riigi otsusest alates 09.05 keskööst piirangute tühistamiseks. Alates antud kuupäevast võime riigisiseselt minna kuhu tahame. Samuti tohib öösel liikuda, v.a mõned piirkonnad. Huvitav mitu nädalat see kestab? Pühapäeval (09.05) näitas uudistes, kuidas inimesed tulid öösel tänavatele tähistama. Näiteks Barcelonas oli arvatis,  ca 6500 inimest, lisaks ei kandnud kõik maske. 
Mulle jääb arusaamatuks, miks me peame maske edasi kandma. Piirangud kaotati, seega peaks olema nüüd ohutu. Või olen mina valesti arusaanud? 
Midagi head sellest kõigest vaevalt, et tuleb.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.