Eesti päevad

 Ma kohe oskan, võiks tänase (pühapäeva) õhtu kokkuvõtteks öelda.

Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, siis kõik ei ole minu süü. Asi hakkas pihta sellest, et Marlenile oli vaja linna järgi minna. Kuna mul oli vaja üks paber printida, siis pidime kõigepealt Peetri töö juurde minema.
 Mina istusin kõrval istmel ja vaatasin ringi, äkki jääb midagi huvitavat silma. Kunagi ei tea ju. Sõitsime tanklast mööda ja mulle tundus, et seal oli midagi huvitavat. Kuid ma ei olnud selles kindel. Tundus, et seal oli eesti numbritega rekka. Nägin, et oli 3 numbrit ja 3 tähtega, aga päris kindel ei olnud. Tegime vajalikud käigud ja tagasi teel keerasime tanklasse asja uurima. Oligi 3 tähte ja 3 numbrit, koos kirjaga est. Leidsime eesti numbritega auto. Minu eesmärk oli kindlaks teha kas juht on üleval ja minna juttu rääkima. Teised olid veidi kõhkleval seisukohal. Peeter nägi, et aken on lahti. Ja nii me minu nõudmisel auto juurde sõitsime. Kuna minu mõte oli see, siis läksin mina asja uurima. Oh seda imet oligi eestlane. Hiljem selgus, et pole eestlane vaid hoopis saarlane. Nagu ta ise tutvustas. Tuli välja, et ta käib mõne nädala tagant siin (riigis, erinevates kohtades). Üle tüki aja oli nii tore kellegi kolmandaga suhelda. Uskumatu on see, et kuskil võõras riigis me eestlased suhtleme vabalt võõraste inimestega. Eestis ei ütle naabrile teregi, mis siis et 20 aastat kõrvuti elanud. 
Leppisime kokku, kui ta siia piirkonda tuleb, siis annab teada ja saame kokku.


Peetril läks hästi sai eesti õlut.
Vot selline vahva õhtu oli


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.