21 sinki!

Mul oli õhtuks plaanitud iganädalane poes käik. Viimasel ajal käin üksinda, hea ja rahulik.

Marlen pidi sõbrannadega linnas kokku saama. Nagu ikka oli tal kiire linna jõudmisega. Kiire läheb mööda ja aega on, nii võib Marleni kohta öelda. Tuli välja, et teistel läheb veel aega ja nii ta minuga poodi tuli. Ise muudkui rääkis, totaalne möla pidamatus. Üks õhtu olin Gregoriga kahekesi kodus. Ma mõtlesin, et ma lähen hulluks. Gregoril oli koguaeg midagi rääkida. Ma lihtsalt ei jaksanud teda kuulata :) . Mäletan, et kunagi sai oodatud, et lapsed rääkima hakkaks. Jah, elu läks pärast seda kergemaks. Kuid peale seda pole vaikust. Ei ole see inimene kunagi oma eluga rahul.

Nii teema läks käest ära. Kogu selle jutu vada peale suutain ma poole asjad ostmata jätta. Läksime kassasse ja maksin arve. Juba arvet kuuldes tundus summa imelik. Võtsime suhteliselt vähe, aga arve oli suur. Sain tsekki ja hakkasime ära minema. Tavaliselt viskan ma tsekki ära, kuna appis on olemas. Kuid täna hakkasin kontrollima. Silma jäi 37.- singi eest. Ei saanud aru? Läksin kassasse tagasi uurima, mis see on. Tuli välja, et ühe pakki asemel, sisestati 21 pakki. Sain raha tagasi, ei mingeid probleeme. Tuleb tsekk alati üle kontrollida. Hiljem ei oleks midagi teha olnud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.