29.06.2016

Lapsed olid eile kaua väljas ja seda oli hommikul tunda st nad magasid kaua. Peale sööki kibelesid nad kohe välja ja tegid tiiru ja tulid tuppa. Kedagi ei olnud. Hiljem said nad sõpradega kokku ja nendega nad mängisid suurema osa päevast. Vahepeal leidsid aega tuppa sööma tulla. Marlen käis all kella andmas ja igakord oli tal üks küsimus. Kas ta tohib küünelaki õue kaasa võtta? Miks ma ei osta basseinipileteid jne? Basseinipiletid jäid täna ostmata, kuna ilm on pilves ja vahepeal tibutab vihma. Sellise ilmaga me nagunii ujuma ei lähe ja seega võib piletid homme osta. Ühesõnaga laste päev möödus õues olles, mina olin rahul. Söömas käidi korda mööda ja vahepeal võeti mõni mänguasi kaasa. Õhtul läksin ma nendega koos mängukale. Nagu arvata oli, siis neil olid omad tegemised, mind vaja ei olnud. Suhtlesin teistega ja tulin koju. Hommikul otsisin kella välja ja lapsed läksid kellaga õue. Ainukene asi mida ma ei teinud oli see, et ma ei öelud mis kell nad peavad kodus olema. Küll ma olen andekas. Marlen andis jälle kella ja ütlesin, mis kell nad peavad kodus olema. Nagu arvata oli, siis Marlenile see ei meeldinud ja tema tahtis tunni kauem olla. Mina ei hakanud kauplema ja nii nad öeldud ajal koju tulid. Peale pesu ja sööki oli neil aeg magama minna. Kõike seda tehes jõudsid nad taaskord oma arvamust avaldada. Esiteks pidid nad liiga vara tuppa tulema, teiseks ei saa nad telekat vaadata, kolmandaks on liiga vara magama minna jne. Vaesed lapsed küll neil on raske elu. Voodisse minnes magasid nad loetud minutitega. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.