18.07.2016

Mõtlesin et ma olen hommikul asjalik. Panin pesu pesema ja hakkasin moosi keetma. Osad nektariinid, paraguaiad olid pehmeks läinud. Oleme neid liiga palju ostnud ja ei jõua kõiki ära süüa. Seega koorisin ja puhastasin marjad ja panin potti. Lisasin suhkrut ja keetsin pehmeks. Lõpuks võtsin nuimiksri ja tegin kõik püreeks. Maitse oli hea. Marlen vaatas moosi ja küsis kas neid saab pannkookidega süüa. Ma tegin pannkooke kua, kuna hapukoor oli aegunud. Ütlesin talle, et täna seda moosi ei saa. Panin pesu kuivama ja vaatasin, et üks lapsevanem läheb kooli. Täna on see päev, kui raamatuid müüakse. Millegipärast läks antud naine vale ukse juurde, seega ei saa ta olla kohalik. Hetk hiljem tuli ta õige ukse poole ja vaatas meie rõdupoole. Ei saanud mina aru, mida ta vahib. Jõudsime meie kooli, küsisin lastele vajalikud õpikud. Enne mööda läinud naine vaatas minupoole ja küsis kas ma elan (nimi) korteris. Ütlesin, et elan jah. Tuli välja, et tema on meie korteriomaniku sugulane. Lisaks ilmnes, et tema laps läheb Gregoriga samasse klassi. Gregori klassi läheb seega uus poiss, nüüd on neid klassis 18 last. Ja see on meie küla vist kõige suurem klass. Õhtul basseinis oli uus poiss kohal ja mängis koos oma uute klassikaaslastega.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.