14.07.2016

Vaatasin kella ca pool tundi enne ärkamist ja panin telefoni enda kõrvale. Järgmine hetk hakkas kell helisema ja ma ei suutnud telefoni leida. Hea, et ma tervet maja üles ei ajanud. Vastu tahtmist tõusin üles ja läksin kööki. Ma oleks võinud pool päev magada, kuid ei saa. Mõtlesin juba enne Marleni sünnipäeva, et peab diivanikatted puhtaks pesema. Millegipärast ma seda enne pidu ei teinud ja võib öelda, et hästi tegin. Vastasel juhul oleks ma saanud neid kaks korda järjest pesta. Kusjuures aknad pesin ma enne puhtaks ja nüüd näevad nad välja samasugused nagu enne. Peaks politsei kutsuma ja laskma näpujäljed võtta, teaks kes pesema peab. Diivanikatteid pesta on lihtne, aga tasgi panek on omaette teadus. Nimelt on diivani peal nö padjad ja nende ümber on katted. Istumisosa on kerge kokku panna ei ole midagi segamini ajada. Selle eest selja tagune koosneb 3 padjast, iga padla sisse käib 2 sisu. Padjad on natukene erineva suurusega (väikse), aga sisu on suht samas suuruses. Igakord neid tagasi pannes mõõdad ja vaadata, alati ei õnnestu. Tundub, et täna läks hästi ja kõik said oma kohatadele. Ilm on jätkuvalt tuuline ja jahe, ca 28 kraadi. Seega basseini ei lähe me täna jälle. Lapsed käisid edasi-tagasi, sisse-välja ja ei saanud aru, miks me basseini ei lähe. Marlen teatas, et kõik lähevad ja nemad peavad toas olema. Eile, kui nemad käsid, siis olid teised toas. Mina ei leia, et peab minema ennast vette külmetama. Vahel peab võtma vastu ebapopulaarseid otsuseid. Õhtul, kui lapsed välja läksid oli veel jahedamaks läinud. Soovitasin neil pikavarrukaga pluusid kaasa võtta. Selle peale vaadati mind nagu segast. Ei läinud kaua mööda, kui Marlen tuli tuppa ja pani riidesse. Tuli välja, et väljas pidi jahe olema, ca 20 kraadi oli sellel hetkel. Nii, et soe suvi on kuhugile läinud ja keset suve tuleb juba riidesse panna. Sellist asja ei ole eelnevatel aastatel veel olnud. Kuid aastad ei ole vennad. Kuna soe suvi sai läbi, siis kolis Peeter „suvilast“ tagasi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.