13.07.2016

Ärkasin selle peale, et Marleni toas hakkas vadistamine pihta. Vaatasin kelle ja see näitas 6.30. Isver ma lootsin, et lapsed magavad pool päev. Tuli välja, et kellegi käekell tegi häält ja kõik ärkasid. Selgitasin neile, et kell on vähe ja magage edasi. Nemad hakkasid üksteise järel vetsus käima ja vaikus majja ei tulnud. Võtsin oma padja ja läksin nende juurde magama. Selleks ajaks oli Peeter ka üleval ja nii me kahekesi teise tuppa läksime. Lootus jäi, et lapsed jäävad magama. Njah, laste puhul ei tasu midagi loota. Gregori unine nägu tegi ukse lahti ja küsis kas nad võivad ärgata. Lootust, et nad magama jäävad enam ei olnud ja nii nad vara üleval olid. Peeter läks tööle ja lapsed hakkasid hommikust sööma. Mina läksin tuba korda tegema. Kõik kasutusel olnud voodiriided panin pesema ja sain toa korda. Lapsed leidsid kella 9 ajal, et parasaeg on välja minna. Mina neid keelama ei hakanud, kuna mul oli vaja tolmuimejaga põrandad puhtaks teha. Ma saan aru, miks kohalikud käivad toas jalanõudega. Kõik, mis maha kukub sinna ka jääb. Minule meeldib paljajalu käia ja mind häirib, kui miski jääb jala alla. Täna oli põrandal saiapuru, popkorn ja, kes teab veel mida. Natukene aega hiljem olid põrandad puhtad ja selle üle oli mul heameel. Selleks ajaks, kui mina toad korda sain tulid lapsed tuppa. Nad tahtsid telekat vaadata, Marlen arvas, et võiks filmi vaadata. Otsisin cd välja ja ilmnes, et ükski ei ole hispaania keeles. Ei saanud lapsed aru, kuidas meil ei ole hispaania keelseid filme. Meil on filmid Eestist ostetud ja neil on lisaks vene ja inglise keel. Jääaega nad mingi aeg vaatasid, aga sellest nad loobusid, kuna inglise keeles ei saanud kõigest aru. Nii nad multikaid vaatasid ja osad mängisid. Lapsed pidid meile jääma lõunani ja sellel ajal nad minema läksid. Marlen ja Gregor saatsid viimased koju. Peeter tuli töölt ja kuulatas, seejärel küsis kas kõik on läinud. Jah, olid läinud. Milline vaikus. Peeter juba hommikul ütles, et varsti on lõuna ja nad lähevad minema, enam ei ole palju jäänud. Juurde lisas veel ja, siis saab siesta teha. Vot seda siestat olen ma terve päeva oodanud. Peale uinakut oli enesetunne natukene parem. Ma olen tänase päeva jooksul korduvalt mõelnud, kuidas ma sõidu Eestisse üleelan. Hetkel on üks magamata öö selja taga ja ma olen tõeliselt väsinud, siis tuleb 2 ööd. Ilm on taaskord jahe, aga vaatamata sellele läksime basseini. Kusjuures peab tõdema, et eile oli see jahe ilm hea. Me mõtlesime juba eelmine nädal, kuidas me öösel magada saame, kui palju rahvast on, et õhku ei jätku. Eile tõusis tuul ja öösel tuli osad aknad kinni panna, kuna tuuletõmme oli toas. Seega midagi head kah vahelduseks. Basseinis saime tükk aega olla enne, kui eilsed sõbrad kohale jõudsid. Tuli välja, et nad olid kõik kodus maganud ja nüüd pidi hea olla olema. Meie lapsed olid ainukesed, kes päeval ei maganud. Ja seega õhtul läheme me varama magama ja õue ei lähe. Koju minnes oli kell nii palju, et tuli õhtusöögi peale mõelda. Kuna ma ei viitsinud midagi teha, siis võtsin sügavkülmast pizzad ja panin need ahjud. Kõigile sobis. Lapsed tahtsid välja minna, aga me ei lubanud. Mingiaeg tuli Marleni sõbranna ukse taha ja kutsus neid välja. Mõtlesime ja lubasime lühikeseks ajaks maja ette minna. Kuna pesumasin alles töötas, siis ei saanud me veel magama minna ja tänu sellele said lapsed õue. Tuppa tulles nad korra protesteerisid magama minemisse vastus, aga läksid mõlemad voodisse. Meie tegime seda sama ja ma ei teagi, kes meist kõigepealt magama jäi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.