11.07.2016

Ongi uus nädal käes ja seetähendab, et tuleb tööle hakata. Minu jaoks tähendas tänane päev seda, et tuli koristada. Homme on Marleni sünnipäev ja sõbrad tulevad külla. Ma ei ole kunagi arusaanud, miks peab koristama enne külalis. Kuid mulle endale meeldib puhtus ja kord ja seega võtsin ma suurema koristuse käsile. Osad aknad oli vaja samuti puhtaks pesta ja sai seegi töö tehtud. Lõpp tulemusega võis rahule jääda, eks homme teen viimased vajaminevad koristused. Lapsed käisid nagu ikka sisse-välja ja võtmeid kaasa võtta ei taibanud. Ole nagu uksehoidja. Loomulikult on neil vaja kella anda, kui ma parasjagu ei saa ust avada. Peab telefoni välja võtma ja, siis vaadaku ise kuidas koju saavad. Õhtupoole läksime basseini, kuigi väljas oli kehv ilma. Taevas oli pilves ja vahepeal tuli isegi mõned minutid vihma. Peeter ütles, et neil tööjuures sadas korralikult. Vahemaa kahe koha vahel on ca 10 kilomeetrit. Marleni kingitus ootab autos ja see on vaja pakkida. Läksin mina välja, et toon kingi tuppa ja pakin ära. Lapsed olid samal ajal väljas ja tundus hea hetk olevat. Majas välja minnes nägin ma lapsi, kes tulid koju. Neile selgeks teha, et minge jalutage ei olnud võimalik. Hiljem läks Gregor välja ja oli mängukal. Mina läksin koos Marleniga välja, aga tema ei tahtnud kuidagi kuhugile maha jääda. Lõpuks sain nö temast lahti ja tõin kingi tuppa. Pakkima ma enam hakata ei viitsinud ja teen seda hommikul.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.