10.07.2016

2016 Ärkasin, vaatasin kella ja see hakkas 11 saama. Toas valitses vaikus, lapsed alles magavad. Uskumatu, aga eks nad peavad ju lõpuks ära ka väsima. Keegi tegi elutoa ja magamistubade vahelise ukse lahti ja läks vannituppa. Tagasi minnes ust lahti tehes kuulsin lastehäält. Tuleb välja, et nemad on hoopis üleval ja mina arvasin, et nad magavad. Peab tõdema, et ma ei kuulnud, millal nad ärkasid, seda ei juhtu tihti. Peagi hakkasid lapsed eale jutuga, et lähme turule. Ausalt öeldes oleks ma voodisse tagasi läinud. Kuid lapsed suudavad veenvad olla ja nii me teele asusime. Kohale jõudes ilmnes, et rahvast on vähe ja saime kiirelt auto pargitud. Kuna kell oli palju, siis otsustasime kiire ringi teha. Marlenil on uusi päevitusriideid vaja ja nii me neid otsima hakkasime. Ühes kohas olid sobivad olemas, kui mõtlesime veel ringi vaadata. Saime ca 15 minutit jalutada, kui tundsin, et mul on halb olla. Püüdsin varju hoida ja ostsime kiiresti arbuusid ja melonid ära. Loomulikult tuletas Marlen päevitusriideid meelde ja nii me läksime ja ostsime need ära. Mina leidsin, et nüüd lähme kõrval olevasse toidupoodi ja vaatame midagi jahutavat. Selleks ajaks tundsin ma ennast veel halvemini. Huvitav on see, et mul ei ole enne päikse käes halb hakanud, ma talun enda arvates hästi kuumust. Seega esmakordne kogemus minu jaoks. Peale jäätise söömist ja joomist läks natukene paremaks. Koju tulles sõime ja seejärel viskasin ma natuke pikali. Lapsed sellest aru ei saanud, et ma ei tunne ennast hästi ja käisid pidevalt midagi küsimas. Täitsa ära tüütas. Lõpuks ütlesin, kui nad rahule ei jäta, siis basseini ei lähe. See mõjus. Hiljem tundsin ennast paremini ja nii me basseini läksime. Ma ei ole ammu nii palju rahvast basseinis näinud, kui täna. Läksin vette, et sealt jahutust otsida, kuid pidin pettuma. Vesi oli soe, aga pikapeale läks jahedamaks. Ülejäänud päeva veestime vees, kuni lõpuks jahe hakkas. Õhtu tordiks kirsile oli naabrite vaheline jalgpalli finaal. Mäng oli nagu ta oli ja taaskord on üks EM seljataga ja jääme uut ootama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.