09.07.2016

Ongi selle nädala viimane tööpäev käes. Huvitav oli see, et uni läks enne kella ära. Nii ma kööki läksin ja tegutsema hakkasin. Peagi oli Peetril söödud ja tööle ta läks. Gregor selle eest ei taibanud üldse magada ja oli varakult üleval. Tundub, et Gregor on kuskilt nohu hankinud, kuna nina on tal veits tatine. See veel puudus, et ta/nad haigeks jääksid. Mul on juba mõndaaega olnud mõte, et lapsed võiksid see suvi kauem Eestis olla. Algne plaan nägi ette, et nad lähevad enne meid Eestisse. Kuid puhkuseplaanid muutusid ja seega lapsed jäävad hoopis kauemaks. Või kas ikka jäävad? Laste käest sai küsitud, kas nad tahavad kauemaks jääda ja see sobis neile. Samuti sai läbirääkimisi peetud ja uuritud hoitjatega. Ühesõnaga kõik oli kokkulepitud. Lennukipiletid olid samuti välja vaadatud ja õnneks veel ostamata. Eile teatas Marleni üks sõbranna, et tal tuleb sünnipäev ja Marlen on sinna kutsutud. Ja, mis peamine sünnipäeva peetakse sellel päeval, kui meie peaks õhtul hilja koju jõudma. Selle peale teatas Marlen, et tema ei jää Eestisse ja tuleb meiega koos tagasi. Gregor ei saanud õest maha jääda ja tuli sama tarkusega päevavalgele. Ühe kaupa ei oleks neid mõtet nagu nii jätta. Kas üks sünnipäev saab olla tähtsam, kui kvaliteet aeg sugulaste ja tuttavatega? Tundub, et saab. Kuna ma tahan jätkuvalt, et lapsed jääksid kauemaks, siis olen pool hommikut erinevaid lennu võimalusi uurinud. Hinnad on natukene kõrgemad, kui minu valitud päeval, kuid tuleb vist rohkem maksta ja lapsed varem tagasi tuua. Kõige lihtsam oleks lapsed kohe endaga kaasa võtta, aga ma tunnen, et ma olen väsinud ja vajaksin natukene puhkust. Eestis olles saan veeta aega ilma nendeta. Samas tean ma, et tagasi tulles oleme taas aasta siin ja pean/peame ise hakkama saama. Üldse olen/oleme me enamus aega ise hakkama saanud ja pole abi eriti palunud. Võib olla peaksime veel mõned aastad ise hakkama saama ja, siis on lapsed piisavalt suured. Ei tea mina ka, mis on õige või mida me tegeme peaksime. Hetkel on kindel see, et lennukipileteid ära ei osta. Ma olen suhteliselt kindel, et Eestisse jõudes lapsed koju tagasi ei taha. Eelnevad aastad on tagasi tulek alati probleem olnud ja nad on tahtnud kauem olla. Elame näeme, kuidas seekord läheb ja küll ma saame vajadusel lennukipiletid ka ostetud. Peeter jõudis töölt hiljem, kui tavaliselt. Oli vaja mõned kiired tööd ära teha. Nagu ikka oli vaja ka täna poodi minna. Järgmine nädal on Marleni sünnipäev ja mõned sõbrad tulevad külla. Seega on vaja osta midagi, mida saab külalistele pakkuda. Mis iseenesest on raske ülesanne. Kuid sellest kõigest lähemalt juba õigel päeval. Lisaks oli vaja osta mõned Eestisse kaasa võetavad tooted. Ei taha viimasel minutil neid ostma-otsima hakata. Nagu ikka jäävad osad asjad ostmata, kuna lähevad meelest ja teised kuna neid lihtsalt ei ole.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.