08.07.2016

Ärkasin ja läksin vannituppa, sealt tagasi tulles vaatasin, et voodi on teistmoodi. Voodis oli ainult minu padi ja voodilina. Kadunud oli teine paid, tekk ja Peeter. Sellest võis järeldada ainult ühte, Peetril hakkas palav ja ta läks teise tuppa magama. Ma ei viitsinud seda fakti kontrollima minna. Selle asemel laiutasin üksinda voodis. Hommikul ärgates leidsin Peetri elutoa põrandalt rõduukse all magamas. :) Ta on seal eelnevatel aastatel samuti maganud. Peab vist konditsioneeri lõpuks ostama, kuigi see oleks liiga lhtne. Mõned kuud veel ja läheb jahedaks. Lapsed käisid õues ja tulid tuppa, kuna kedagi ei olnud. Hiljem tuli Marleni sõbranna teda õue kutsuma ja nii ta läinud oli. Gregor pani rulluisud jalga ja läks tüdrukuid otsima. Vahepeal käis ukse taga küsimas, kas ma tean kus nad on. Soovitasin tal erinevatest kohtadest vaadata ja lõpuks ta nad ka leidis. Selle aja peale sai Gregoril õues olemisest isu täis ja ta tuli tuppa. Ei läinud kaua mööda, kui Marlen tuli sõbrannaga ka tuppa. Kõikidega jaoks on jätkuvalt imelik see, et meie kodus peab jalast ära võtma. Siin käivad kõik jalanõudega toas ja nende jaoks on meie ära võtmine imelik. Kuid ma olen neile seletanud, millised on ilmad meie maal ja nad saavad sellest aru. Samas sõbrad, kes on lastel mitu korda külas käinud tevad, et meil võetakse jalast ära ja nad teevad seda ilma ütlemata. Hiljem saatis Marlen sõbranna koju. Peeter jõudis taas koju ja tuli välja, et jätkuvalt on igav. Natuke on vahepeal tööd ka. Järgmine nädal pidi tööd tulema. Õhtul magama minnes teatas Peeter, et ma võiksin tema toast ära minna. Tuli välja, et Peeter ööbib taas elutoas. Nii, et lahtus! Kui külmaks läheb, siis lubas ta tagasi kolida magamistuppa. Seni kaua saan ma üksinda laiutada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.