03.07.2016

Pühapäeva hommik on parim, kui saab magada. Lapsed olid väsinud ja nii me kümneni magasime. Marlen arvas, et turule peab kindlasti minema, muidu ei saa. Kuna hommikul nagu nii midagi targemat teha ei olnud, siis läksime turule. Huvitav oli see, et rahvast oli suhteliselt vähe. Suvekaupade allahindlus ei ole samuti alanud. Ostsime arbuusi-, melonit ja nektariine ja tulime tulema. Täna on üks vähestest päevadest aastas, kui poed on pühapäeval lahti. Allahindlused on alanud ja mõtlesime meie ka kiirelt poodidest läbi käia. Riidepoes leidis Peeter Marlenile nokamütis, mis oli 10.- pealt 2.- peale hinnatud. Lisaks sai Marlen pluus-kleidi, enne 5.95, nüüd 2.- Mina vaatasin kleiti, proovisin selga. Kõrval olnud naised vaatasid mind ja leidsid, et kleit sobib mulle (Peeter vaatas kõrvalt ja arvas, et üldse ei sobi) ja soovitasid proovida nende valitud kleiti samuti. Nende valitud mulle ei meeldinud ja seda ma ei proovinud. Kuna mul nagu nii ei ole midagi selga panna, siis pidin uue kleidi ostma. Poes ma ei vaadanud palju alghind oli, hiljem kodus vaatasin. Igatahes maksis kleit alguses 39.-, nüüd 5.95. Kui juba allahindlus, siis korralik. Peeter sai endale uued 3/1 püksid. Ise ta vaatas neid, mõõtis enda peal ja arvas, et need ei mahu talle jalga. Peeter otsis suuremaid numbreid, aga neid ei olnud. Mina soovitasin tal kaks paari prooviks võtta ja suunasin ta proovima. Proovides ilmnes, et kõige väiksemad püksid sobisid nagu valatult. Peeter sai ise ka aru, et ta oli ennast liiga suureks kujutanud. Pükste eelis on see, et neil käivad sääred lukuga ära, nii et saab kolmes eri pikkuses kanda. Eestisse tulles ideaalne kaasa võtta. Püksid maksid algselt 29.95, nüüd 6.95. Tuleb tõdeda, et meil läks täitsa hästi. Gregor ei saanud hetkel midagi, kuna millegi järgi vajadust otseselt ei ole. Marlenil tuleb peagi sünnipäev ja ta avaldas juba mõndaaega tagasi arvamust, mida ta tahab saada. Läksime poodi vaatama, mida antud valikust võtta on. Võrdlesime erinevaid tooteid ja leidsime meie arust sobiva. Seega on meil kink juba ostetud. Tavaliselt jääb kingi ostmine viimase minuti peale. Küll me oleme tublid. Õhtul käisime basseinis ja peale seda läksid lapsed õue. Kuna ma ei taha, et Gregor ühe poisiga mängib, siis tuli Marlen ütlema, et Gregor on jälle temaga koos. Ei jäänud muud üle, kui tuli õue minna. Põhjus miks ma/me ei luba neil koos olla on väga lihtne. Nimelt antud poiss kasutab ebaviisakaid sõnu, ülbitseb ja peksab teisi. Keset jalgpallimängu põnevaid hetki olin ma sunnitud välja minema. Tegin Gregorile ma ei teagi mitme sajandat korda selgeks, miks ta ei tohi antud poisiga suhelda. Gregor teatas, et ta ei rääkinud temaga. Njha, aga sõitsite koos mööda küla ringi. Rääkisin Gregoriga ja samal ajal vaatasin poisile otsa, meie jutust ta aru ei saanud. Kuid tema näo ilme oli selline, et mida sa siin mölised, mis see sinu asi on kellega Gregor suhtleb. Minu laps ja ise tean kellega ta suhtleb või kellega mitte. Tegelikult on mul antud lapsest kahju. Vanematel ei ole tema jaoks aega, vanavanemad ei jõua/taha temaga tegeleda. Nii ta suurema osa ajast üksinda peab olema. Seetähendab, et ta teeb seda mida tahab ja ütleb mis sülg suhu toob. Väidetavalt peaks nad aastalõpus ära kolima. Koju tagasi ei hakanud ma tulema jäin ühe teise vanemaga suhtlema. Koju tulles oli jalgpall läbi saanud. Peetrile tegi palju nalja minu kiirkäik välja, no läks ca 1,5 h.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.