26.06.2016

Ma arvasin, et magan täna kaua, aga ei uni läks varakult ära. Nagu ikka oli Gregor järgmine kes ärkas ja nii see päev jälle algas. Lapsed leidsid, et me võisk turule minna ja see oli hea mõte. Puuviljad olid otsas ja soojaga tahaks neid eriti süüa. Kohale jõudes ilmnes, et rahvast palju ei ole ja auto sai ilma probleemideta pargitud. Marlen sai endale suveks kleid 2.- ja pluusi 1.-, hea päev. Puuviljad saime samuti ostetud. Minu tänase päeva tipp hetked. Turul müüdi poolikuid arbuuse ja öeldi, et nende hinnaks on 3.- Meie poolikut ei tahtnud ja küsisin, kui palju maksab terve. Müüja vaatas mind väga imeliku näoga ja küsisin uuesti. Selle peale sain vastuseks, et terve maksab 6.- Peab tunnistama, et natukene piinlik oli. Peeter kõrval naeris ja ütles, et blondiin. Õhtul kodus olles võtsin diivani pealt puldi ja hakkasin telekat tööle panem. Millegipärast ei tahtnud telekas tööle minna. Alles, siis vaatasin ja sain aru, et mul on käes telefon. Ühesõnaga soojaga peast segi läinud. Peeter ja Gregor käisid õhtul ratastega sõitmas. Marlen oli alguses toas ja hiljem läks õue. Mina tegelesin samal ajal koristamise ja söögi valmistamisega. Gregorile hakkab jalgratas väikseks jääma ja seega panin ma selle müüki. Sain ühelt kodanikult kirja, et tema tahab seda osta. Esimene päev kauplesime hinna üle ja ei jõudnud kokkuleppele. Kodaniku soov oli saada pool hinnast alla, mina sellega nõus ei olnud. Täna mõtlesin, et lasen natukene hinda alla ja tegin kuulutuses muudatuse. Antud kodanik nägi seda ja pakkus taaskord oma hinda. Mõtlesin ja tegin talle pakkumise 5 euri kallima, kui kohe ära osta. Selle peale sain vastuse, et mul ei ole seda 5.- Soovitasin tal mõne sõbra käest laenu küsida. Lõpude lõpuks ei ole ju tegemist nii suure summaga. Tema vastast, et ta elab üksinda ja tal ei ole sõpru. Mismõttes nagu??? Küsisin mida ta selle rattaga teha tahab ja tema teatas, et hakkab sõitma. Njah, juhtisin ta tähelepanu faktile, et tegemist on laste mitte täiskasvanute rattaga. Vastust ma selle peale enam ei saanud. Nii, et igasugu huvitavid tegelasi liigub ringi. Mitte, et ma rassist oleks, aga tegemist oli aafriklasega.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.