25.05.2016

Äratuskell oli see, mis rikkus minu magusa une. Ei ole valikut ja tuleb jälle ärgata. Peeter lootis, et täna on vaba päev, aga ülemus helistas eile ja ütles, et tuleb tööle minna. Õnneks on laupäev ja seega pool päeva on ees ootamas. Lapsed taipasid täna hommikul samuti natukene kauem magada. Mingi aeg olid nad õues, siis tulid tuppa ja kaklesid. Ju neil on igav. Gregor käib juba mitu päeva peale, et ma tema toa ümber tõstaks. Ma olen seda edasi lükanud ja täna tegin lõpuks ära. Gregor jäi rahule. Ostsin poes käies värsket kapsast ja mõtlesin sellest hautist teha. Ükspäev jäi mulle silma kapsapiruka retsept ja mõtlesin seda proovida. Õnneks võtsin 2 kapsapead ja nii saan mõlemat toitu teha. Kapsapiruka retsept: 5OO g kapsast haki meelepäraselt, lisa soola ja pigista kergelt läbi. Lisa rohelist - tilli, peterselli vms. Sega. Laota kapsas vormi. Taigna jaoks vahusta 3 muna, lisa 5 spl hapukoort ja 3 spl majoneesi. Siis lisa 6 spl jahu, 1 tl soola, 1,5 tl küpsetuspulbrit. Sega korralikult ja vala tainas kapsale. Peale sobib puistada seesamiseemneid. Küpseta 180 kraadi juures umbes 30 min kuni kook on peal kuldse koorikuga. Minul majoneesi ei olnud ja kasutasin selle asemel hapukoort. Lisaks panin sibulat. Juhul, kui ma peaks kunagi veel seda pirkuat tegema, siis paneksin tainast alla ka. Praegu jäi osa kapsast panni peale. Minu meelest oli maitse täitsa söödav, Peeter proovis ja vaatas mind sellise näoga nagu ma oleks talle kassisitta pakknud. Vahel juhtub nii, et vajalikud asjad saavad kodust otsa. Seetähendab, et tuleb „välismaale” shoppama minna. Kuna meil midagi muud täna plaanis ei olnud, siis tegime plaani teoks. Mõned sõidumeistrid olid tee peal, aga üldiselt oli liiklus suhteliselt hõre. Kohale jõudes käisime nagu ikka poes ja tankimas. Täiendust said kodused varud, nt shampoonid, dussigeelid, hambapasta jne. Samuti sai võetud mõned asjad Eestisse toomiseks. Koju tagasi jõudes nägid lapsed väljas sõpru ja läksid nende juurde. Tuppa tulid nad, kui väljas oli pime, ehk kell oli 23.00. Meie ei viitsinud välja minna ja vaatasime jalgpalli.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Lihtsalt üks jutt.

Meekoogi tegemine.