22.06.2016

Mulle tundus, et Gregor oli enne üleval, kui mina. Vähemalt voodis ta kaua ei olnud ja läks sööma. Natukene toas toimetamist ja Gregor läks õue. Marlen alustas oma hommikuse vingumisega. Nimelt temal oli igav. Soovitasin tal raamat võtta ja lugeda, aga see talle ei sobinud. Marlen ei saanud aru, miks ta ei võiks tahvelarvutis olla. Oleks laste teha, siis veedaksid nad suve tahvlearvutis, telekas ja magusat süües. Kusjuures õhtupoole vaatas Marlen 3 tundi telekat, Gregor vaatas samuti mingi aeg ja, siis läks õue. Marlen oleks õhtuni vaadanud, aga ma läksin õue ja ta tuli minuga kaasa. Peab mingi tegevuse lastele leidma. Muidugi on alati võimalus telekajuhe ära võtta, aga hetkel on jalgpall ja ma ei viitsi seda teha. Siin kohal tuleb taaskord välja see, et ma olen laisk. Väljas oli ja lapsed tahtsid jäätist, Marlen läks koju ja tõi. Suurema osa väljas oldud ajast olid lapsed kuskil. Mingi hetk vaatasin, et ma istun täiesti üksi mängukal. Mõtlesin, et miks ma üldse välja tulin oleks võinud samamoodi kodus istuda. Peagi tulid teised väiksemate lastega välja ja, siis oli mul ka tegemist. Koju tulles ilmnes, et Peetril on tööpäev juba läbi. Peetril on viimasel ajal olnud rahulik, autod on terved ja pole midagi remontida.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.