21.06.2016

Tänane koolipäev näeb ette seda, et kõigepealt minnakse jõeäärde ja siis basseini. Iga aastane traditsioon on viimasel koolipäeval jõeääres jalutada ja seal pilte teha. Kui ilma soosib, siis käiakse basseinis. Mina lugesin lastele sõnad peale, et nad suurde basseini ei läheks ja üldse oleks hea, kui nad ennast väga märjaks ei teeks. Gregoril on jätkuvalt köha, õnneks ei midagi hullu ja loodetavasti saame sellest peagi lahti. Koju jõudes tuli välja, et nad on minu jutu ühest kõrvast sisse ja teisest välja lasknud. Nojah, pole sõnu. Marlen küsis kas ta võib õhtul sõbrannaga basseini minna, vot ei või. Ühesõnaga on koolivaheaeg alanud. Ilusat suve kõigile. Lapsed käisid nagu ikka edasi-tagasi, kuni Gregoril oli aeg õpetaja juurde minna. Võtsin sinna minnes Gregori tunnistuse kaasa, et õpetaja näeks, kuidas tal koolis läheb. Õpetaja oli tunnistusega rahul ja kiitis Gregorit. Tal oli heameel selle üle, et ainuksed nõrgad kohad on hispaania ja katalaani keel. See pidi loomulik olema ja nende kohapealt tuleb lihtsalt rahulikult võtta ja edasi õppida. Õhtu tuli nagu ikka õues veeta. Lapsi oli kudagi vähe, tõenäoliselt on paljud basseinis. Peeter läks peale tööd poodi ja küsis kas ma midagi poest tahan. Tahtsin õlut ja ta hakkas mulle üles lugema, millised sorid on müügil. Kõigepealt muidugi küsis kas see ei kõlba, mis kodus olemas. Vot ei kõlba jah. Ma joon üldiselt harva õlut ja, siis tahan midagi sellist, mis mulle maitseb. Loomulikult minu maitsele vastav õlu on siin kallim, kui kohalikud. Kuid vahel ju võib endale seda lubada. Igatahes koju tulles olid õlled olemas ja panin ühe sügavkülma. Hiljem jalgpalli vaadates tundus hea olevat seda juua. Seda enam, et Hispaania mängis ja pidi nö hea mäng tulema. Mäng oli alguses jah hea, aga siis lasi Hispaania ennast lõdvaks ja mäng läks aiataha. Ise tegid oma elu raskeks. Oh see jalgpall on närvesööv.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.