13.06.2016

Ongi nädalavahetus läbi ja uus kooli-töönädal algamas. Lastel on viimane pikk koolinädal jäänud. Mina tulin koju ja läksin Marleni tuppa. Mul oli plaanis tema riidekapis olevaid asju ümber tõsta ja mänguasjade kastid korda teha. Riidekapiga sain kiirelt ühelepoole, aga muu võttis aega. Kallasin kastide sisu põrandale ja hakkasin vajalikke asju tagasi panema. Kõrvale tuli suur virn prügikastid minevate asjadega. Kastid panin kapi otsa ja neid ma sealt alla võtta ei luba. Või, kui luban palun kirjalikult paberi, kus on kirjas et pärast pannakse kõik asjad tagasi. Muud moodi Marleniga kokkuleppeid ei saa sõlmida. Igatahes sain ma mänguasjade kaste koristades korraliku seljavalu. Käisin hiljem nagu küürakas ringi, ei saa mina aru, kuidas nii sai minna. Hädasti oleks vaja ühte käiku kiropraktiku juurde. See saab olema üks esimesi asju, mis ma Eestisse tulles ettevõtan. Lapsed tulid nagu ikka koolist ja Gregor oli pahane. Tuli välja, et neil ei olnud täna kehalise tundi ja seetähendab, et basseinis nad ei käinud. Minul oli selle üle ainult heameel. Väljas on soe, aga tuuline ja ei ole vaja sellise ilmaga vette minna. Vesi võib ju „soe“ olla, aga välja tulles hakkab külm. Lapsed ütlesid, et me võiks basseinikaardid ära osta, aga mina ei olnud sellega nõus. Aega on selle kiire asjaga. Gregor tuli koju ja tegi riidekapi korda. Täna oli meil selle hooaja viimane zumba. Mul kipusid sammud segamini minema ja mõtted olid üldse kuskil mujal. Küsisin naabrinaise käest, kui palju kell on. Tema ütles, et viie minuti pärast kümme. Mina olin üllatunud, et veel pool tundi on trenni aega. Naabrinaine vaatas mind ja ütles, et trenni lõpuni on 5 minutit aega, siis sain ise ka aru. Tavaliselt on meil trenn 21.30-22.30, kuid viimased kaks nädalat hakkab pool tundi varem. Sellest ka minu segadus. Huvitav oli see, et viimase loo ajal tekkis mulle energia ja sammud tulid õieti välja. Ma oleks võinud vabalt pool tundi kauem olla. Teised ütlesid samuti, et nad on kuidagi energilisemad täna. Eks see viimase tunni süü oli.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.