09.06.2016

Kuna mul eile jalad valutasid, siis otsustasin, et täna ma ei lähe kuhugi. Ei kõndimisele-jooksimisele ja ratta sõidule. Kusjuures täna oleks olnud hea kõike teha, kuna hommikul oli ilme pilves. Kuid pole hullu mul kodus ka tegemisi küllaga. Pesumasin läks nagu ikka tööle ja sain kõik asjad pestud. Seda rõõmu ei jätku muidagi kauaks, kuna peagi täitub masin uute asjadega. Lisaks sellele tegin rõdu korda. Meie peal elavad mitte kõige normaalsemad inimesed. Nimelt meeldib neile oma prügi pühkida meie ja alumiste naabrite rõdudele. Alles nad pesid oma rõdu ja kõik must vesi jooksis alla. Peetriga arutasime, et peaks alumiste naabritega rääkima ja midagi ettevõtma. Pole ammu alumistega kohtunud ja seega on nendega rääkimata. Pühkisin prahi kokku ja panin kilekotti. Kogun natukene ja viin neile ukse taha. Pesin rõdu puhtaks ja panin pesu kuivama. Mõned tunnid hiljem oli rõdu ülemiste naabrite lille lehti täis. Hingame sisse-välja ja püüame mitte vihastada. Laste koolipäev sai nagu ikka lõunast läbi. Viimastel päevadel on õppida vähe ja seega kulgeb elu uues rütmis. Lapsed ei lase ennast segada sellest, et õues on palav ja päeval võetakse rulliukud või tõukeratas ja minnakse välja. Eks nad oleks toas, aga ma ei luba neil liiga palju telekata vaadata või tahvelarvutis olla. Pikapeale hakkab neil toas igav ja nii nad välja lähevad. Andsin lastele võtmd kaasa ja läinud nad olidki. Peagi tulid nad tuppa ja tegid selgeks, et üks ei anna teisele võtmeid, et teine saaks tuppa tulla. Vot millest kõigest võib probleem tekkida. Eks peab neile mõlemale võtmed tegema ja, siis saavad ise vastvalt vajadusele käia. Lõpuks läksin ma ka õue ja nii me kõik koos mängukale läksime. Mõni päev ma ei saa üldse aru, miks ma nendega õue kaasa lähen. Suurema osa ajast on nad omaette koos sõpradega nii, et nende valvamisega ma ei tegele. Kuid teiste vanematega on ka tore suhelda ja toas hakkab pikapeale nagu nii igav. Koju jõudes vaatasin Gregori jalgu ja need olid mustad, õigemini väga mustad. Välja minnes pani Gregor plätud jalga, aga need „kipuvad“ jalast ära tulema. Tegelikult visatakse nad jalast vahepeal ära. Igatahes seal kus nad palli mängisid suutis Gregor jalad nii mustaks teha, et tuppa tulles tõstsin ta esikust otse vanni. Ma keelasin tal jalast ära võtmast ja põrandale astumast. Vanni tegi ta enda järel ise puhtaks. Peeter on oma tööde ja tegemistega järje peale saanud. Töökoda hakkab tühjaks saama, autod ootavad, millal neile järgi tullakse.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.