08.06.2016

Otsustasin täna hommikul lühikese ringi teha. Läksin mina jõeäärde, kuna seal on jahedam ja natukene varju. Lähen mööda teed ja vaatan mingi imelik oks on maas. Hakkasin üle oksa astuma ja tuli välja, et tegemist on ussiga. Mis sorti ta oli seda ma ei tea, mina neid ei tunne. Mõtlesin, et teen temast pilti. Lähedale ma minna ei julgenud ja nii ma kasutasin suumi. Peale esimest pilti ajas uss pea püsti ja hakkas ära minema. Jõudsin veel ühe pildi teha ja uss oli põõsastesse kaudnud. Peab rohkem jalge ette vaatama. Seda enam, et ei tea kas on tegemist mürgise või mitte mürgise isendiga. Enne koju jõudmist lõi mõlemasse jalga, säärest kuni puusani valu. Kusjuures valu oli mõlemas jalas sama tugev. Mõtlesin kas ma üldse koju jõuan. Huvitav oli see, et koju jõudes kadus valu. Mis see oli või miks seda ma ei tea. Peeter tegeleb jätkuvalt kokku tulnud autodega. Lisaks tuli neid veel juurde ja kõigil on kiire ära minemisega. Peeter teeb nii nagu jõuab ja üle ei pinguta. Mõtlesin, et teeks õhtusöögiks midagi kiiret ja jõudsin pannkookide juurde. Enne lastega välja minekut tegin koogid valmis. Lisaks praadisin hakkaliha ja panin kohupiima valmis. Tuppa tulles panin hakkliha-juustu ja kohupiima kookide sisse ja ahju. Soolaste kookide juurde tegin hapukoore-küüslaugu kastme. Kastme peale ütles Peeter, et see tõi päikse välja, ühesõnaga oli hea. Ma olen juba aastaid olnud nö kirglik lotomängija. Bingot mängin enam vähem algusest peale. Nende aastate jooksul olen nii mõnigi kord saanud nurgad täis. Täna juhtus see, et esimest korda sain ma diagonaalid täis. Juhhuuuuu! Nii, et ca 20 aastat veel ja võin jackpoti saada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.