07.06.2016

Lapsed ei oska üldse magada ja olid varakult üleval. Ehk nad kunagi st koolivaheajaks saavad magamise selgeks. Peeter läks nagu ikka tööle, lapsed kooli ja mina kõndima-jooksma. Algne plaan nägi ette jooksmist ja seda ma ka tegin. Kuid juba esimeste meetrite järel hakkasid sääremarjad valu tegema. Mõtlesin, et läheb kohe üle, aga vot ei läinud. Seega hakkasin kõndima siia-sinna ise ka ei teadnud kuhu minna. Üldiselt mõtlen ma juba välja minnes kuhu ma enam vähem lähen, millise ringi teen. Huvitav on see, et ringi tegema hakates ei jää esialgsest plaanist suurt midagi järgi. Täna mõtlesin, et võiks natukene pikema ringi teha. Õnneks sain aru, et minu mõeldud ring läheks liiga pikaks ja jätsin selle plaani katki. Käia oleks ma jõudnud, aga väljas oli suhteliselt palav ja ma ei võtnud juua kaasa. Eelmine nädal oli palju jahedam hommikul ja ma ei tundnud joogist puudust. Kuid käies päikese käes peab olema jook kaasas. Koju jõudes olin ma väsinud ja ainukene soov oli juua saada. Lapsed tulid koolist ja Marlen lõhnas kloori järgi. Täpselt selline tunne jäi nagu ta oleks kloori endale peale valanud. Marlenil oli täna kehalise tund bassesinis. Koju tulles võtsid lapsed rullikud ja läksid välja. Selleks, et nad koguaeg kella ei annaks andsin neile võtmed kaasa. Leidsin isegi paela kuhu külge sai võtmed panna…uskumatu. See tuletas taaskord meelde, et me peame alt ukse võtme juurde tegema. Nii saaks nad ise tuppa tulla ja ei helistaks pidevalt. Õhtu veetsime nagu ikka õues. Ilmad hakkavad soojaks minema lõpuks. Sooja oli vilus ca 32 kraadi, päikese käes oli täitsa mõnus. Oleks tahtnud kuskil veekogu ääres olla. See tuletab mulle meelde, et ma tahaks elada mere lähedal. Peetril on tööd nii palju, et ei jõua ära teha. Üks auto läks mõned külad enne töökoda katki ja Peeter käis seda tee peal remontimas. Töökotta tagasi jõudes ilmnes, et vahepeal on sinna jõudnud veel üks remonti vajav auto. Eelnevalt oli juba üks tegemises. Seega tööd jagub.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.