06.06.2016

Ärkasin ja mõtlesin, et peaks edasi magama ilma kella vaatamata. Kuid ma ei saanud seda tegemata jätta. Vaatasin kella ja ärkamiseni oli veel tund aega. Tore. Ülejäänud tund möödus keerutades ja kella vaadates. Ärkasin selle peale, et kell hakkas helisema. Ma ei saa aru, miks ma enam vähem iga päev ärkan ca tund enne kella. Ma olen sellest täiesti väsinud. Lisaks kõigele on jälle esmaspäev ja uus nädal saab alguse. Peeter ütles, et ta on ka väsinud ja ei viitsi tööle minna. Njah, valikut ei ole tuleb minna. Pealegi lohutasin ma teda sellega, et varsti tuleb puhkus. Lapsed läksid samuti kooli. Sellest nädalast käivad nad ainult hommikupoole st kella 1 on kodus. Mina tulin koju tagasi ja jätkasin lugemist. Ca tund lugemist ja sai raamat läbi. Nüüd on mul kogu sari loetud. Ma ei ole ammu nii endasse kiskuvaid ja põnevaid/huvitavaid raamatuid lugenud. Kahju on, et läbi said.  Kordasin endale enne laste ärkamist, et Gregor läheb täna basseini ja vaja riided kaasa panna. Viimased kaks nädalat toimuvad kehalise tunnid basseinis. Seda kas lapsed vette ka saavad näitab aeg, kõik sõltub ilmast. Peale kooli ütles Gregor, et nad olid olnud nö keskmises basseinis. Seal on vesi ühes otsas ca 70 senti ja teises 1.20. Vesi oli jahe olnud. Gregoril on seega basseini hooaeg alanud. Kuna kool on ainult lõunani, siis on tänane päev täiesti segamini. Marlenil on õhtul trenn, mis toimub tunduvalt varem, kui tavaliselt. Gregor läheb hiljem õpetaja juurde, aga õnneks samal ajal nagu tavaliselt. Pidasin pingsalt meeles, et Marlen peab trenni minema. Tavaline rütm on segamini ja uuega harjumine võtab aega. Nagu ikka jõudsid mõlemad lapsed õigeks ajaks. Läksin Marleni trenni saatma ja ukse taga tuli talle meelde, et täna pidi esinemis kostüüm kaasas olema. Ei jäänud mul muud üle, kui koju joosta ja riided tuua. Hea on, et väikses kohas elame, kõik kohad on lähedal. Õhtul olime nagu ikka õues. Lapsed tegid enne välja minemist kodusedtööd ära. Teised lapsed jõudsid ka lõpuks välja. Paraku läks ilm pilve ja hakkas vihma tibutama ja kõik läksid koju. Zumba tund toimub täna samuti varem. Nagu ikka läksin naabrinaise ukse taha, et temaga koos minna. Keegi ust lahti ei teinud ja seest ei olnud ühtegi häält kuulda. Huvitav, enne leppisime kokku, et läheme ja nüüd ei ole teda kodus. Mis, siis ikka läksin üksinda. Kohale jõudes ilmnes, et naabrinaine on juba kohal. Tuli välja, et tema oli kella vaadanud ja arvanud, et ma olen ukse taga käinud ja tema ei kuulnud. Mul läks kodus kauem aega, kuna Marlen ei leidud oma kadunud õpikut üles. Loomulikult süüdistas ta selle kadumises kõik peale enda. Parim muidugi selle juures on see, et enne ma küsisin kas kõik on õpitud ja sain jaatava vastuse. Marlen otsis või vähemalt tegi vingumise kõrval nägu, et otsib. Mina vaatasin tema koolikotti ja nägin seal õpikut. Ma ei öelnud talle kus see on, vaid jagasin vihjeid. Lõpuks sai ta aru, kus kohast tuleb otsida ja sai õpiku kätte ja hakkas üesandeid lahendama. Selleks ajaks oli kell nii palju, et minul oli aeg zumbasse minna. Täna oli selle hooaja viimane tund. Saalis oli palav, õhk ei liikunud absoluutuselt. Koju tulles oli mul särk seljas märg, rasvad hakkasid soojaga sulama. Täna oli arutelu, et kuidas me suvel väljas hakkame zumbat palavaga tegema. Keegi tuli heale mõttele, et tuleb bikiinid selga panna. Kuna suvel toimuvad tunnid väljas (tasuta kõigile), siis on terve küla vaatamas mida tehakse. Nii, et bikiinid tooks veel rohkem rahvast kokku. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.